شاخص های مکتب سردار سلیمانی برای بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان تبیین شد

مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی با حضور جمعی از بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ و با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم بزرگداشت شهادت سردار دل ها، سردار حاج قاسم سلیمانی و حماسه عظیم نهم دی با حضور بسیجیان و نمازگزاران و اهالی محل همزمان با دهه بصیرت و مجاهدت در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برگزار شد.

در این مراسم شاخص های مکتب سردار سلیمانی توسط حجت الاسلام موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان برای اصحاب مسجد تبیین شد.

 

این مراسم با مدیحه سرایی مداح با اخلاص اهل بیت «ع» حاج سید یوسف شبیری ادامه یافت و در پایان از بسیجیان و فعالین فرهنگی و نخبگان ورزشی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان و فرمانده حوزه شهید دستغیب و فرمانده گردان امنیتی امام علی(ع) تجلیل شد.

در ادامه نشست صمیمی بسیجیان پایگاه بسیج انصارالمهدی «عج» با حجت الاسلام موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان دایر شد و گزارشی توسط فرماندهی پایگاه در خصوص فعالیت های انجام شده ارائه گردید.

در پایان این مراسم نیز سفره احسان و دورهمی بچه های مسجد همزمان با ایام فاطمیه در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برگزار شد.

 

تکثیر و توزیع 200 برگ مسابقه کتابخوانی شاخص های مکتب شهید سلیمانی بین اصحاب مسجد و نمازگزاران از دیگر اقدامات انجام شده در مراسم بزرگداشت سردار دل ها بود.

کد خبر 1009566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha