بیش از ۱۰ هزار دقیقه برنامه خاص هفته تبیین نقش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس پخش می شود

معاون برنامه ریزی و امور مالی صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰ هزار دقیقه برنامه خاص هفته تبیین نقش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس از واحدهای صدا، سیما، خبر و فضای مجازی پخش می شود.

«محمد شهرکی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: صدا و سیمای سیستان و بلوچستان کمیته تبلیغات و رسانه ای هفته تبیین نقش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس را برعهده دارد.

 

معاون برنامه ریزی و امور مالی صدا و سیمای سیستان و بلوچستان یادآور شد: صدا و سیما با تمام توان آماده انعکاس ویژه برنامه های هفته تبیین نقش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس است.

 

شهرکی با اشاره به اینکه آرزوی ما بود که فرصتی ایجاد شود تا به نقش استان در دفاع مقدس بپردازیم، گفت: ما به دنبال مستندسازی و سندسازی شهدایی هستیم که کمتر به آنها پرداخته شده است؛ برخی از شهدای شاخصی هنوز به هر دلیلی گمنام  هستند که در برنامه های صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در هفته تبیین نقش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس می پردازیم.

 

وی با بیان اینکه حدود  7 هزار و 85 دقیقه برنامه از صدای مرکز سیستان و بلوچستان در این هفته به گوش مردم می رسد، افزود: جاودانه، مردم و مسئولان، سلام سیستان، صبح شرقی از جمله برنامه های رادیویی هستند که به این هفته می پردازند.

 

معاون برنامه ریزی و امور مالی صدا و سیمای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این هفته بر روی برنامه های رادیویی که به زبان بلوچی پخش می شود تمرکز خواهیم شد زیرا که مخاطب خاص خودش را دارد و نیز یکسری ناگفته های از رزمندگان اهل سنت و نقش آفرینی آنها را به گوش مخاطبین رساند.

 

شهرکی  گفت: همچنین3 هزار و 330دقیقه در حوزه سیما طراحی شده که نمونه آن  ویژه برنامه « جهاد ادامه دارد»  است که بعد از خبر ساعت 20 به جای برنامه شب های پر ستاره در 8 شب  روی آنتن می رود.

کد خبر 1009628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha