بصیرت سلاح دفاعی در جنگ شناختی-ادراکی و نرم افزاری است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید گفت: بصیرت در شرایط امروزی ما که در معرض یک جنگ شناختی و ادراکی و نرم افزاری هستیم بسیار پراهمیت‌تر و حساس‌تر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی مرادزاده معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید در برنامه رادیویی "سرباز آرامش" گفت: بصیرت ریشه در قرآن کریم دارد و در سنت معصومین(ع) بسبار مورد تاکید قرار گرفته و در تاریخ اسلام صحنه‌های زیادی وجود داشته که در آن‌ها بصیرت تعیین کننده و سرنوشت‌ساز بوده است‌.

وی افزود: برای تعریف درست بصیرت باید چند شاخص را مد نظر قرار داد شناخت و درک عمیق و دقیق از شرایط یکی از این شاخص‌های مهم است که در شرایط امروزی ما که در معرض یک جنگ شناختی و ادراکی و نرم افزاری هستیم بسیار پراهمیت‌تر و حساس‌تر است.

مرادزاده خاطرنشان کرد: موضوع دوم در بصیرت علاوه بر شناخت و درک ایمان و اعتقاد قلبی است که با داشتن این دو ویژگی اغنا عقلی نیز پیدا می‌کنیم و مهم‌تر از همه موارد ذکر شده مدیریت حب و بغض‌ها نقش موثری در تعریف بصیریت درست دارد. بصیرت اقتضا می‌کند که با یک محور هماهنگ باشیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید تصریح کرد: سرنوشت‌سازی جامعه و عاقبت بخیری که به دنبال حضور بصیرت به وجود می‌آید سبب می‌شود تا این مقوله مهم بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری به اعتراف دوست و دشمن در ۴ دهه رهبری خود انقلاب اسلامی را به نقش جهانی خود رسانده‌اند و در حماسه ماندگار ۹ دی که به فراخوان رهبر معظم انجام شد تمامی مردم از هر طیف و قشری براساس وظیفه خود و برای تحقق تدابیر رهبر حکیم انقلاب به صحنه آمدند و با خلق حماسه‌ ۹ دی خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب تزریق کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید حماسه ۹ دی باران رحمت الهی بود که بارید و تمامی اغتشاشات و کارهای ضد انقلابی دشمن در داخل کشور را شست.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

کد خبر 1009742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha