نیمی از انرژی برق شهرستان سمنان صرف فعالیت‌های تولیدی می‌شود

موسوی زاده گفت: به لحاظ ترکیب مصرف ۵۲ درصد انرژی شهرستان سمنان صرف فعالیت های بخش تولید شامل صنعت و کشاورزی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «سیدمحمد موسوی زاده» در دیدار با فرماندار سمنان از خدمات دهی به ۱۰۰ هزار اشتراک برق در شهرستان سمنان خبردادوافزود: به لحاظ ترکیب تعدادی، ۲۵ درصد انشعاب‌های کل استان به این شهرستان اختصاص دارد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی در راستای بهره برداری از پروژه‌های عمرانی برق رسانی در سطح شهرستان سمنان سرمایه گذاری شده است اضافه کرد: برای امسال نیز مبلغ ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تاکنون ۸۹ درصد آن جذب شده است.

 

وی با اشاره به اینکه پـرداخت به موقع مطالبات مشترکان ارتباط مستقیم با اجرای به هنگام پروژه‌ها دارد اظهارداشت: انتظارمی رود مـشترکان تعرفه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های اجرایی نسبت به انجام تعهدات و پرداخت مطالبات، اقدام شایسته به عمل آورند.

 

موسوی زاده در ادامه به موضوع برودت دمای هوا و افزایش مصرف گاز و برق اشاره داشت وافزود: به منظور همکاری با مجموعه شرکت گاز جهت تامین سوخت نیروگاه ها، برخی اقدامات مدیریت مصرف از جمله تعدیل روشنایی معابر و یک درمیان کردن چراغ‌ها به جز در نقاط حادثه خیز در دستورکار این شرکت قرار گرفته است.

 

وی اظهارامیدواری کرد: مشترکان استان سمنان در روز‌های سرد زمستانی نیز در مصرف بهینه انرژی بیش از پیش اهتمام کنند.

کد خبر 1009762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha