سنگر انقلاب با بصیرت ملت حفظ شده است

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تلاش کرده اند تا با ایجاد فتنه ها و توطئه ها این حرکت میلیونی مردم ایران را متوقف کنند اما سنگر این انقلاب با بصیرت ملت حفظ شده است.

حجت الاسلام «طاهر عزت خواه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همانگونه که امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود به تبعیت از ولایت تاکید کرده اند نشان داد که اطاعت از ولایت رمز عبور از همه فتنه ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین تصریح کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تلاش کرده اند تا با ایجاد فتنه ها و توطئه ها این حرکت میلیونی مردم ایران را متوقف کنند اما سنگر این انقلاب با بصیرت ملت حفظ شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: نهم دی ماه ارتباط عمیق امام با امت را به جهانیان نشان داد و بر همگان ثابت کرد که مردم پشتیبان این انقلاب هستند و انقلاب مردمی ایران را نمی توانند متوقف کنند.

 

حجت الاسلام عزت خواه یادآور شد: پیوسته مردم از انقلاب خود حمایت و دفاع کرده اند و متجاوزان را از کشور بیرون راندند و این فرزندان انقلاب برای همیشه از آرمان امام خمینی (ره) و شهدا حراست خواهند کرد.

 

وی تاکید کرد: همانطور که شهدا در دوران جنگ تحمیلی سنگرها را خالی نکردن و با فدای جان خود از حریم کشور دفاع کردند امروز نیز نوجوانان و جوانان انقلابی از آرمان های انقلاب پاسداری خواهند کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین افزود: ملت ایران در روزهای تلخ و شیرین انقلاب در کنار یکدیگر بوده و در ادامه نیز با همدلی و همیاری با اتکا به نیروهای داخلی مشکلات و موانع خود را حل خواهند کرد.

 

حجت الاسلام عزت خواه خاطر نشان کرد: مردم اجازه دخالت هیچ کشور بیگانه را در امور داخلی نخواهند داد و حتی تحریم های ظالمانه آمریکا نیز تاکنون بر اراده ملت هیچ تاثیر نگذاشته است.

 

کد خبر 1009784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha