طراحی نشانه شهر شیراز گام موثری در معرفی شیراز است

موسوی گفت: به عنوان مسئولان و منتخبان مردم باید در معرفی شیراز همواره بکوشیم و طراحی نشانه شیراز گام موثری در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (چهارشنبه 10 دی) در آئین رونمایی از فراخوان طراحی نشانه شهر شیراز و آغاز به کار مسابقه بین المللی هویت بصری گفت: به عنوان مسئولان و منتخبان مردم باید در معرفی شیراز همواره بکوشیم و طراحی نشانه شیراز گام موثری در این زمینه است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شیراز، ایران کوچک است و این نشانه، معادل هویت شهر شیراز است اما نشانه یک شهر باید شاخص و متفاوت از سایر نشانه ها در کره خاکی باشد.

وی اضافه کرد: شیراز دارای ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی تاریخی و ... است که مجموعه آنها شرایط طراحی نشانه منحصر به فرد را ایجاد می کند که البته کار حساس و دقیقی است.

موسوی تاکید کرد: هیچ جایزه ای بهتر از برگزیده شدن یک طرح در این فراخوان نیست که بسیار با ارزش است و افتخار این برگزیدگی با هیچ عدد و رقمی برابری نمی کند.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه ها و سازمان ها در این زمینه عنوان کرد: سازمان ها و دستگاه ها نیز باید کمک کنند تا با همت هنرمندان، نشانه خاصی از شیراز برای آیندگان ثبت شود که نماد بین المللی شهر شیراز باشد.

کد خبر 1009794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha