طرح «پیک کتاب» در اردبیل راه اندازی می شود

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از راه اندازی طرح پیک کتاب در شهرستان اردبیل همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «پیک کتاب» با هدف دسترسی آسان اعضای کتابخانه به منابع مکتوب، در شهر اردبیل همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی راه اندازی می شود.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: اجرای این طرح با توجه به شرایط فعلی و به جهت پیشگیری از شیوع کرونا و همچنین به منظور مشارکت در طرح فاصله گذاری اجتماعی، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان در شهر اردبیل با نام طرح «پیک کتاب» اجرا می شود که در این طرح، منابع درخواستی اعضای کتابخانه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به درب منازل درخواست کنندگان کتاب، ارسال خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: برای اجرای این طرح شماره تلفن های 33520742و 33520743 و شماره پیامکی  100045013 اختصاص داده است  تا اعضای کتابخانه با برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک به شماره های ذکر شده کتاب های مورد نیاز خود را درخواست کنند.

 

رضاقلیزاده اظهار داشت: علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند به غیر از روز های تعطیل، از ساعت 8 صبح لغایت 12 ظهر منابع مورد نیاز خود را درخواست کنند تا همکاران ما با جمع آوری درخواست های مردم ظرف مدت سه روز منابع درخواستی را در درب منازل اعضا تحویل دهند.

 

وی بیان کرد: اعضای کتابخانه برای جستجوی کتاب های مورد نیاز خود می توانند با مراجعه با سامانه یکپارچه جستجوی یکپارچه کتاب به آدرس « samanpl.ir » منابع مورد نظر را جستجو کنند.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان افزود: این طرح ویژه شهر اردبیل بوده و به صورت رایگان اجرا خواهد شد و با استمرار اجرای طرح در خصوص توسعه اجرای طرح پیک کتاب در سایر شهرستان ها و سایر موارد مورد لزوم تصمیم گیری خواهد شد.

 

کد خبر 1009804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha