لزوم توجه به مطالبات مردم/ عضوگیری مردمی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را فراگیر می‌‌کند

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید چشم بیدار جامعه باشد، گفت: عضوگیری مردمی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را فراگیر می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز (چهارشنبه، ۱۰ دی) در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در گیلان برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در سخنرانی‌های مختلف، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر، نهاد الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان بر توجه ویژه دستگاه‌های مختلف به امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: تعطیلی شرکت‌ها و ویرانگری‌های محیط زیست به دلیل بی توجهی برخی از متولیان است.پپ

 

وی با بیان اینکه با کار جهادی به سرعت می توانیم در تمام عرصه‌ها به موفقیت برسیم، خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی که رییس دستگاه قضایی آغاز کرده، نتایج خوبی را به دنبال داشته است.

 

آبت‌الله فلاحتی با ابراز رضایت از فعالیت اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان، بیان کرد: رمز موفقیت آن است که هیچگاه نسبت به موفقیت‌های خود راضی نباشید.

 

امام جمعه رشت به وجود آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های بسیار درباره امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: پژوهش‌ها در امر به معروف و نهی از منکر باید در عرصه عملیاتی و میدانی باشد.

 

وی با تاکید بر عضوگیری مردمی توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: عضوگیری مردمی موجب فراگیری امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌شود.

 

آیت‌الله فلاحتی پیگیری مطالبات مردم از ستاد امر به معروف و نهی از منکر را مهم ذکر کرد و یادآور شد: به اولویت ها و توقع هایی که مردم از آمران به معروف و ناهیان از منکر دارند، توجه شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اثرگذاری فعالیت های رسانه ای در عرصه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: نشان دادن معروف ها در دل مردم ایجاد امید می کند ضمن اینکه امر به معروف و نهی از منکر موجب قوام مردم در دینداری می شود.

 

وی ایجاد فضای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: به صدا و سیما در برنامه های امر به معروف و نهی از منکر کمک کنید.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید چشم بیدار جامعه باشد، تصریح کرد: این ستاد از فعالیت های فرهنگی و هر اقدام نامیمون که در دستگاه ها انجام می شود باید اطلاع داشته باشد.

 

امام جمعه رشت یکی از دغدغه‌های عصر حاضر را ترویج فرهنگ دینی در جامعه دانست و اذعان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند بازوی شورای فرهنگ عمومی در راستای ترویج فرهنگ دینی در جامعه باشد.

 

*تشکیل ۴۰ گروه تخصصی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام «سجاد سرافراز» با اشاره به تشکیل دفتر پژوهشی در این ستاد برای نخستین مرتبه در کشور، اظهار کرد: احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر با رویکردهای جدید و معنای گسترده در اذهان عمومی از برنامه‌های آتی ستاد است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به فعال کردن کارگروه مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با دستگاه‌های مختلف استان، خاطرنشان کرد: ۴۰ گروه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در این ستاد تشکیل شده است.

کد خبر 1009898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha