پرداخت زکات برکت مال انسان را افزایش می دهد

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه پرداخت زکات به مال انسان برکت می دهد، گفت: انسان پولداری که پول خود را صرف شراب و موارد خلاف شرع می کند، مال او برکت نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (10 دی ماه) در آئین تجلیل تعدادی از مودیان فعال عرصه زکات شهرستان بویراحمد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: ما به عنوان بندگان خداوند باید قوانین الهی را در عالم حاکم کنیم که اگر غیر از این باشد، سخت مجازات خواهیم شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انسان بعد از مرگ برای ابدیت زنده می شود و در آخرت میهمان اعمال و رفتارهای دنیوی خود خوداهد بود.

 

وی یادآور شد: خداوند متعال در کنار دستور به نماز که عالی ترین درجه انسان در برابر پروردگار است، توصیه به پرداخت زکات داشته و این موضوع به صراحت در قرآن مورد تاکید قرار گرفته است.

آیت الله حسینی استواری دین مبین اسلام را بر پنج اصل نماز، زکات، روزه، حج و ولایت دانست و ادامه داد: پرداخت زکات یکی از درهای ورود به بهشت است.

 

رئیس شورای زکات استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه پرداخت زکات به مال انسان برکت می دهد، تصریح کرد: انسان پولداری که پول خود را صرف شراب و موارد خلاف شرع می کند، مال او برکت نخواهد داشت.

 

وی با اشاره به گزارش عملکردی که از طرف دبیر شورای زکات استان کهگیلویه و بویراحمد قرائت شد، خاطرنشان کرد: طبق گزارش ارائه شده، شورای زکات فعالیت های ارزشمند و آبرومندانه ای در زمینه پرداخ زکات در استان انجام داده است.

آیت الله حسینی ضمن تحسین مودیان در زمینه پرداخت زکات، گفت: همه وظیفه داریم در مسیر خداوند و اجرای فرامین الهی گام برداریم.

 

گفتنی است در پایان این نشست با توجه به موضوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، تعدادی از مودیان زکات شهرستان بویراحمد با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1009950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha