بخشی از درآمد کارخانه صنعتی دوده فام دزفول باید جهت محرومیت زدایی هزینه شود

فتاح در حاشیه بازدید از کارخانه صنعتی دوده فام دزفول گفت: بخشی از درآمد این کارخانه باید جهت محرومیت زدایی هزینه شود و علاوه بر توسعه کارخانه به حوالی آن و مناطق محروم هم توجه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «پرویز فتاح» شامگاه (چهارشنبه ۱۰ دی) در جریان بازدید از کارخانه صنعتی دوده فام دزفول اظهار کرد: کارخانه صنعتی دوده فام دزفول به عنوان چهارمین کارخانه تولید کننده دوده صنعتی کشور نقش بسزایی در صنعت تایرسازی، صنایع قطعات لاستیکی همچون تسمه نقاله داشته که برای ساخت این محصولات از مواد اولیه تولید شده شرکت دوده صنعتی فام استفاده می‌شود.

 

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه چند میلیارد دلار در برخی نقاط استان خوزستان در قالب طرح‌های صنعتی هزینه شده ولی اهالی همان منطقه در شرایط نامناسبی زندگی می‌کنند افزود: باید بخشی از درآمد کارخانه دوده فام برای محرومیت زدایی استفاده شود و علاوه بر توسعه کارخانه به حوالی آن و مناطق محروم نیز توجه کرد.

 

وی به برنامه‌ریزی جهت توسعه شرکت دوده فام دزفول اشاره کرد و ادامه داد: توسعه این کارخانه باید با اولویت خرید محصولات ایرانی انجام گیرد و با توسعه آن در بحث تولید مواد اولیه برخی صنایع به خودکفایی رسید. 

 

فتاح در پایان تصریح کرد: ضمن حمایت از کارکنان شرکت با توجه به سختی شرایط اقتصادی باید تلاش کرد سود کارخانه به جیب مردم برود و اینگونه نباشد که فقط مردم مشکلات زیست محیطی کارخانه نصیبشان شود.

 

کد خبر 1009998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha