برگزاری برنامه های ویژه دهه بصیرت در فضای مجازی

کماسی، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم برنامه های دهه بصیرت در فضای مجازی برگزار می شود.

محمد رضا کماسی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : ۹ الی ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت نام‌گذاری‌شده است که آغازین روز این دهه بسیار برای انقلاب اسلامی مهم است و چرایی پیدایش این روز را باید در سابقه فتنه‌گری دشمنان علیه جمهوری اسلامی ، مردم و تلاش‌هایی که برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی انجام دادند جستجو کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: در دهه بصیرت امسال به دلیل اتفاقات و رویدادهای مختلف همانند اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اربعین ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، سالروز حماسه ۹ دی و همچنین مهمتر از همه همزمانی این دهه با ایام فاطمیه، ظرفیت برگزاری هر چه باشکوه تر این ایام را بوجود آورده است.

 

کماسی  با اشاره به برنامه های تدارک دیده برای دهه بصیرت در شهرستان خاطر نشان کرد : در طول سال و بخصوص در این دهه برنامه هایی شامل مسابقه فرهنگی کتابخوانی "زندگینامه نهج البلاغه"، برگزاری مسابقه فرهنگی ادبی" ما ملت امام حسینیم" از وصیت نامه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری نمایشگاه عکس نوشته "فقط برای خدا" با موضوع ابعاد شخصیتی و صفات فردی شهید سردار سلیمانی، تهیه و انتشار کلیپ های مرتبط با شهادت سردار سلیمانی و تبلیغات محیطی نصب بنر و پلاکاردهای مرتبط با این ایام در سطح اداره و مجتمع فرهنگی  برگزار شد.

 

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی با توجه به نامگذاری این دهه به نام  دهه بصیرت و میثاق با ولایت، افزود :با توجه به مناسبت های به وقوع پیوسته در روزهای ۹ الی ۱۹ دیماه، این ایام "دهه بصیرت و میثاق با ولایت" نامگذاری شده است وشعار محوری "بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاوت علوی" بصورت سراسری انتخاب شده است.

 

وی در پایان گفت: مردم ولایت‌مدار و متدین شهرستان سنقر و کلیایی ، در طول تاریخ بارها در پیروزی انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس در حماسه هشتم دی ماه تجدید بیعت با ولایت، هوشیاری و بصیرت خود را به زیباترین شکل به نمایش گذاشتند که این حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم شهرستان و ایران تجلی ایمان و اقتدار ملت در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.

 

 

 

کد خبر 1010015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha