۱۷۰ بسته معیشتی و بهداشتی در روز شهادت سردار سلیمانی توزیع می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس با بیان اینکه در روز شهادت سردار سلیمانی ۲۰ بسته معیشتی و ۱۵۰ بسته بهداشتی توزیع می شود، گفت: در این روز یک کارگاه برک بافی با اشتغال برای ۱۵ نفر از بانوان راه اندازی خواهد شد.

«ابوطالب برهانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس در سالروز شهادت سردار سلیمانی یک ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس با بیان اینکه یک هزار کارت با موضوع دهه فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی چاپ و بین مردم روستا توزیع می شود، گفت: به مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی محفل اُنس با قرآن کریم در این کانون برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی مسابقات مختلفی توسط کانون به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود، بیان کرد: توزیع 20 بسته معیشتی و 150 بسته بهداشتی در راستای اجرای طرح همدلی مواسات و تهیه کلیپ با موضوع بصیرت و وصیت نامه سردار سیلمانی در دستور کار قرار دارد.

 

برهانی به بحث اشتغال زایی اشاره کرد و افزود: در روز شهادت سردار سلیمانی یک کارگاه برک بافی برای حدود 15 نفر از بانوان روستای زیرک آباد به همت کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس راه اندازی خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس در پایان با بیان اینکه پویش مجازی «ما ملت شهادتیم» در حال برگزاری است، گفت: یک مسابقه نقاشی و عکس با موضوع سردار سلیمانی در کانون برگزار می شود و تا 15 دی ماه علاقمندان می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

کد خبر 1010018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha