اجرای ۶ ویژه برنامه اولین سالگرد شهید قاسم سلیمانی در عنبرآباد

محبوبه جبالبارزی گفت: در آستانه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت بچه های مسجدی کانون امام صادق (ع) ۶ عنوان برنامه در نظر گرفته شده که در سالروز شهادت این سردار شهید اجرا می شوند.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در آستانه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت بچه های مسجدی کانون امام صادق (ع) ۶ عنوان برنامه در نظر گرفته شده که در سالروز شهادت این سردار شهید اجرا می شوند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد بیان کرد: یکی از این ویژه برنامه ها، برگزاری مسابقه مجازی وصیت نامه شهید سلیمانی است و به همین منظور پنج سوال با محوریت وصیت نامه این شهید در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود که علاقمندان پس از پاسخ گویی به سوال ها می بایست جواب آن را برای ما ارسال کنند.



وی ادامه داد: این مسابقه با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با شخصیت و مکتب حاج قاسم اجرا می شود و به نفرات برگزیده این مسابقه جوایزی فرهنگی تعلق می گیرد.



جبالبارزی ابراز کرد: مراسم طرح تلاوت نور در جوار گلزار شهدای گمنام همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی یکی دیگر از برنامه های ویژه اولین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی است که ثواب قرائت آیات قرآن کریم هدیه به روح بزرگ این شهید می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: علاوه بر این نیز با مشارکت بانوان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری، به نیت حاج قاسم، حدیث کساء قرائت می شود.



وی اضافه کرد: همچنین بچه های مسجدی به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی بر سر درب منازل خود عکس سردار دلها و پارچه مشکی نصب کرده و در هر محله با راه اندازی ایستگاه صلواتی خرمای بسته بندی شده خیرات می کنند.



جبالبارزی عنوان کرد: از دیگر برنامه های ویژه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم، طرح اطعام نیازمندان است که در همین راستا غذای نذری در بین آنها توزیع می شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه تاکید کرد: شهید سلیمانی حق بزرگی بر گردن ما دارد و امیدواریم بتوانیم با اجرای این برنامه ها در حد اندکی این حق را ادا کرده و بتوانیم شخصیت و راه این سردار شهید را به نسل نوجوان و جوان معرفی کنیم.

کد خبر 1010049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha