فراخوان قرائت خانوادگی دعای پرفیض توسل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از اعلام فراخوان قرائت خانوادگی زیارت دعای پرفیض توسل همزمان با چهارمین روز از دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت خبر داد.

حجت الاسلام « علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: مراسم قرائت خانوادگی دعای پرفیض توسل با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در سطح منازل و با حضور خانواده ها در سطح استان ایلام برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم روز جمعه ۱۲ دی ماه سال جاری راس ساعت ۱۷ برگزار می شود، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده قرائت زیارت توسل از صدا و سیمای، مأذنه های مساجد، مناره بقاع متبرکه و امامزادگان نیز پخش می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: این مراسم به مناسبت  چهارمین روز از دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه برگزار می شود.

 

چراغی پور ابراز کرد:  مـراســم قــرائت دعـای تـوسـل به صـورت خـانـوادگی در منـازل  از ساعت 17 روز جمعه، 12 دی ماه 20 دقیقه قبل از اذان مغرب برگزار می شود.

 

وی از  تمامی مردم شریف و متدین در اقصی‌نقاط استان ایلام برای مشارکت در این مراسم و قرائت دعای پرفیض توسل با هدف تمسک به گنجینه‌های گرانبهای دعا و توسل با ذات اقدس الهی و ائمه اطهار(ع) دعوت کرد.

کد خبر 1010069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha