رقابت ۱۹۰۰ داوطلب آزمون استخدامی در جهرم

نیک فر گفت: آموزش و پرورش شهرستان جهرم میزبان یک هزار و ۹۰۰ داوطلب مرد و زن آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در هشت حوزه امتحانی است.

«مهدی نیک فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به میزبانی آموزش و پرورش جهرم از داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، گفت: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی امروز ساعت هشت صبح آغاز شد.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: در شهرستان جهرم نیز تعداد هزار و ۹۰۰ نفر به رقابت می پردازند که این آزمون علاوه بر امروز و فردا نیز ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این آزمون استخدامی در جهرم، ۶ مدرسه و ۲ دانشگاه به عنوان حوزه های امتحانی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: سالن های مدارس شاهد شهید دستغیب واقع در شهرک انقلاب، پسرانه حاج نیک ذات کوچه جنب میدان معلم، دخترانه شکیبا واقع در بلوار امام حسین (ع)، دخترانه آیت الهی واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، هنرستان آیت الله حق شناس در بلوار رهبری و فرزانگان کوچه جنب میدان امام حسن (ع) از جمله حوزه های امتحانی این آزمون استخدامی به شمار می آیند.

 

نیک فر ادامه داد: سالن شهید مسلم نصر دانشگاه پیام نور در بلوار آزادگان و سالن دانشگاه آزاد در بلوار رهبری قبل از فرودگاه به عنوان حوزه های در نظر گرفته شده برای برگزاری این آزمون هستند.

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر داوطلبان جهرمی از دیگر شهرهای استان فارس نیز در این آزمون حضور دارند، خاطرنشان کرد: ازدیگر افراد حاضر در این آزمون استخدامی، داوطلبانی از شهرهای قیر، جویم و خفر است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری آزمون استخدامی، خاطرنشان کرد: سعی شده برای این آزمون سالن هایی در نظر گرفته شود که از سقف بلند برخوردار بوده و مجهز به سیستم تهویه هوای مناسب باشند.

 

وی اضافه کرد: همچنین داشتن فضای باز مناسب و دسترسی آسان برای ورود و خروج داوطلبین از دیگر ملاک ها برای انتخاب حوزه ها بودند.

 

به گزارش شبستان، طبق مصوبه ۲۹ آذر سال ۹۹ ستاد ملی مدیریت کرونا، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر طی روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه در ۱۸۹ شهر و ۲ هزار و ۷۳۰ حوزه برگزار می شود.

 

به این ترتیب امروز پنج شنبه ۱۱ دی ماه  تعداد ۲۹۷ هزار و ۹۶ و در روز جمعه ۱۲ دی ماه نیز ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ نفر از داوطلبان در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور به رقابت می پردازند.

 

 

کد خبر 1010075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha