توزیع ۱۵۰بسته معیشتی بسیج ادارات در مازندران

نجفی از تهیه ۱۵۰بسته معیشتی به ارزش هربسته ۳۰۰هزار تومان خبر داد و گفت: این بسته ها همزمان با دهه بصیرت به نیابت از حضرت فاطمه زهرا(س)، سردار شهید قاسم سلیمانی، شهید محسن فخری زاده و شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی نجفی» امروز(11دی) در آئین بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت همراه با اجرای رزمایش نهضت کمک های مومنانه سازمان های اجرایی و کارمندان بسیجی استان مازندران با عنوان بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا که با حضور نماینده ولی فقیه درمازندران در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) بوستان ولایت ساری برگزار شد، اظهار کرد: ولایتمداری و کمک به هم نوعان از مهمترین شاخصه های اخلاقی و عملی سردار شهید سلیمانی بوده و تلاش داریم ادامه دهنده راه این شهید والامقام باشیم.

 

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با بیان اینکه کرونا باعث وارد کردن آسیب به بسیاری از ابعاد زندگی انسان ها شده است که یکی از جدی ترین این آسیب ها مربوط به بخش اقتصادی و معیشتی افراد است، تصریح کرد: رزمایش کمک های مومنانه مرهمی بر مشکلات خانواده های آسیب دیده از کرونا است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری پنجمین مرحله توزیع کمک  های مومنانه بسیجیان ادارات استان بین نیازمندان هستیم، افزود: تاکنون 1800بسته در سطح ادارات کل مازندران به همت مدیران کل و فرماندهان پایگاه های مقاومت ادارات از طریق بسیج محلات توزیع شد.

 

نجفی اضافه کرد: همچنین حدود 5هزار و 500بسته به همت کارمندان بسیجی ادارات استان تهیه و در بازه زمانی نیمه شعبان، میلاد امام حسن مجتبی(ع) دهه اول محرم، هفته بسیج و هفته دفاع مقدس از گلوگاه تا رامسر بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه در راستای لبیک به منویات رهبری مبنی بردستگیری از نیازمندان در دهه بصیرت 150بسته معیشتی به ارزش هربسته 300هزار تومان تدارک دیده شد، افزود: این کمک های مومنانه امروز به نیابت از حضرت فاطمه زهرا(س)، سردار شهید قاسم سلیمانی، شهید محسن فخری زاده و شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

 

نجفی اذعان کرد: تلاش داریم با توزیع مومنانه های کارمندان بسیجی ادارات استان بین نیازمندان، دغدغه مردم نسبت به تهیه مایحتاج ضروری زندگی را مرتفع کنیم.

کد خبر 1010114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha