تجلیل از هنرمند مسجدی در قالب سه شنبه  های تکریم در شهرستان تویسرکان

خدابخشیان گفت: همزمان با ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی،تجلیل از هنرمند مسجدی در قالب سه شنبه های تکریم با همت کانون فرهنگی و هنری بعثت مسجد النبی شهرستان تویسرکان انجام شد.

«فاطمه خدابخشیان » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با ایام فاطمیه و همچنین فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از هنرمند مسجدی «مجتبی ترکاشوند» در رشته منبت با حضور امام جماعت، اعضای کانون فرهنگی و هنری بعثت مسجد النبی شهرستان تویسرکان تجلیل به عمل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان افزود: همچنین در ماههای گذشته در قالب سه شنبه های تکریم از امام جماعت، پرستار نمونه مدافع سلامت و نمازگزار مسجد، هنرمندان مسجدی ، خانواده شهدا شهرستان تویسرکان تجلیل به عمل آمده است.

 

وی ادامه داد:  با توجه به اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین ایام شهادت حضرت زهرا (س) برنامه های مختلفی در کانال های مجازی کانون های فرهنگی و هنری مساجد تویسرکان بارگزاری شده است.

 

مسئول امور مساجد شهرستان تویسرکان ،  با اشاره به این‌که تبلیغات محیطی و مجازی در راستای جاودانگی نام و یاد شهید سلیمانی طی روزهای گذشته صورت گرفته است، گفت: ویژه برنامه‌های مختلفی در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  شهرستان تویسرکان با هدف گرامیداشت آن سرباز ولایت برگزار شده که این برنامه‌ها هنوز ادامه دارند.

 

وی با اشاره به آغاز «پویش مردمی سردار آسمانی» با هشتگ #سردار_ آسمانی در فضای مجازی در سراسر کشور گفت: اقشار مختلف مردم و بچه‌های مسجد می‌توانند برای پیوستن این پویش به آدرس bachehayemasjed.ir/fa/web/bachehayemasjed/sardar-asemani-campaign مراجعه کنند.

 

کد خبر 1010126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha