توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان با اهدای ۱۶ هزار بسته معیشتی به محرومین با محوریت آسیب دیدگان کرونا در مناطق کم برخوردار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مرحله چهارم رزمایش «احسان و همدلی» با اهدای 16 هزار بسته ارزاق به محرومین با محوریت آسیب دیدگان کرونا و اهدای 30 سری جهیزیه به زوج های جوان مناطق کم بر خوردار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در یاسوج برگزار شد.

 

سردار «حمید خرم دل» با اشاره به روند اجرایی طرح شهید سلیمانی و اهداف آن در کشور گفت: شهادت سردار سلیمانی و اتفاقات بعد از شهادت ایشان بی نظیر بود و بزگترین تشییع جنازه تاریخ در جهان برای این ژنرال ایرانی برگزار شد و تمام ایران برای آن عزاداری کرد ،شخصیتی که در تمام عالم شناخته شده بود.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شخصیت والا و متواضع شهید سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی درجه را تنها از طرف خدا می خواست و از همان ابتدا هم اصرار داشت که دنبال درجه و مقام نیست، ایشان نه حق ماموریت می گرفت و نه اضافه کار.

 

خرم دل گفت: جهانی فکر کردن و عمل جهانی سردار سلیمانی از دیگر ابعاد شخصیتی ایشان بود، از همه نقاط جهان اسلام نیرو داشت و شخصیت بین المللی جهان اسلام بود.

 

وی با بیان اینکه در بحث کرونا سپاه  توزیع بسته های معیشتی و حمایتی را به صورت هدفمند اجرا کرد گفت : سپاه در بحث توزیع بسته های معیشتی و حمایتی ، گاز کشی روستاهای محروم، توزیع جهیزیه و سایر برنامه ها پیش گام است .

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) و سازمانها و اداراتی که در بحث رزمایش احسان و همدلی کمک کردند تقدیر کرد.

 

گفتنی است در این آئین نادری از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا کنون گزارشی ارائه کرد.

 

---
کد خبر 1010135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha