شهادت حاج ‌قاسم ثابت کرد که فقه مقاومت باید گسترش یابد

نصرالله با اشاره به اینکه حاج ‌قاسم توانست آمریکا و اسرئیل را در منطقه شکست دهد، افزود:شهادت حاج ‌قاسم به همه ثابت کرد فقه مقاومت باید گسترش یابد، و ملت عراق و سوریه متوجه مقاومت شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یوسف نصرالله» امروز(۱۱ دی) در نشست نظریه مقاومت و آینده جهان اسلام با اشاره به فعالیتهای این مرکز با محوریت شناخت حاج‌قاسم و فعالیت‌های این شهید بزرگوار، گفت: کتابی درباره حاج قاسم سلیمانی تدوین شده است که نتیجه مصاحبه با تعداد زیادی از شخصیت ‌های مقاومت از کشورهای جهان اسلام است.

 

رئیس مرکز مطالعات باحث لبنان اظهاداشت:علاوه بر تدوین کتاب با موضوع سردار سلیمانی، برگزاری جلسه‌هایی با محوریت تبیین تهدیدهای محور مقاومت با حضور علما و شخصیت‌های مقاومت را از دیگر فعالیت‌های این مرکز ذکر کرد.

 

نصرالله با بیان اینکه با شهادت حاج‌قاسم اهمیت مقاومت در جهان اسلام پررنگ‌تر شد، افزود: مرزها در کشورهای مسلمان، مانع مقاومت سردار سلیمانی در کشورهای سوریه و لبنان نشد و ایشان با شجاعت و صلابت، در این کشورها حضور یافت و با مقاومت در برابر داعش جنگید تا پیروز شد.

 

وی با بیان اینکه خون حاج قاسم هدر نخواهد رفت، ادامه داد: سردار سلیمانی همواره آرزوی رسیدن به درجه رفیع شهادت را داشتند و همه ما پیش‌بینی می‌کردیم ایشان به‌زودی به شهادت برسند.

 

رئیس مرکز مطالعات باحث لبنان با اشاره به اینکه حاج ‌قاسم توانست آمریکا و اسرئیل را در منطقه شکست دهد و یکی از دلایل به شهادت رساندن ایشان نیز انتقام آمریکا از این شکست بود، افزود:شهادت حاج ‌قاسم به همه ثابت کرد فقه مقاومت باید گسترش یابد، و ملت عراق و سوریه متوجه مقاومت شدند.

کد خبر 1010142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha