مسابقه مجازی «یک سال بدون سردار»  در همدان برگزار می‌شود

احسانی گفت: مسابقه مجازی «یک سال بدون سردار» به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مسابقه مجازی از وصیت نامه سردار شهید سلیمانی را در صفحه اینستاگرام  اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: سوالات مسابقه از وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طراحی شده و تا ۱۳ دی‌ماه روزانه در قالب یک سوال در استوری صفحه اینستاگرام به نشانی Hamedan.farhang@ منتشر می‌شود که علاقه مندان می توانند با انتخاب گزینه صحیح در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی  با بیان اینکه سردار سلیمانی بهترین الگو برای مدیران انقلابی و جوانان است، گفت: خستگی ناپذیری و اعتقاد به نظم و انضباط و دائم الذکر بودن از ویژگی های شاخص این شهید بزرگوار بود.

 

وی با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی دارای تجربه گرانبهای هشت سال دفاع مقدس با نظر مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده سپاه قدس معرفی شده بود، اضافه کرد:  شهید سلیمانی از جنس مردم بود و مشکلات مردم را درک می کرد و قطعا ترور این مجاهد خستگی ناپدیر باعث وحشت و دگرگونی در خیمه شیاطین شده است.

 

احسانی گفت: سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود و همه امور را با توکل بر خدا پیش می برد و دشمان تصور می کردند اگر قاسم سلیمانی (کابوس امریکا و اسرائیل) ترور شود دیگر کار سپاه قدس تمام می شود اما غافل از اینکه بهشتی، رجایی، باهنر، مطهری و ده ها مغز متفکر ایران، هستند و هیچ خللی در پیشبرد انقلاب و محور مقاومت نداشتند.

 

وی اظهار داشت: میراث سردار سلیمانی نیروهایی ورزیده در ایران، عراق، لبنان، سوریه، یمن بوده و راه خود را ادامه خواهند داد و اگر به واسطه شهادت پرچمی از دست سربازی به زمین بیفتد سرباز دیگری آن را به اهتزاز در می آورد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1010145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha