مردم فهیم مازندران به نیت شهدا حامی ایتام می شوند/یک خیر مازندرانی به نیت ۱۰۴۰۰شهید حامی ایتام شد

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اجرای طرح امواجی از بهشت،گفت: ۲۰ سال در بحث جذب ایتام فعالیت کردیم حدود ۳۲ هزار حامی گرفتیم اما پس از شهادت حاج قاسم ۶ هزار حامی به نیت این شهید والامقام جذب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(11دی)  با حضور  در بیت  شهید مدافع حرم «علی عابدینی» عضو یگان صابرین لشکر ۲۵ کربلا بود که اردیبهشت ۹۵ در سن ۲۷ سالگی برای مبارزه با تروریست ها و دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سرزمین شام شد و در منطقه خان طومان به همراه تعدادی از دوستانش هنگام نبرد با دشمنان اسلام به شهادت رسید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت، بیان کرد: شهدا همواره ناظر اعمال ما هستند، هر چه داریم از شهدا است، کمیته امداد که متولی امور فقرا است به برکت شهدا و ولایت خدمت ارائه می‌کند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به اینکه در دهه بصیرت و ایام شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید محسن فخری زاده هستیم، گفت: بخشی از برنامه‌های فرهنگی امداد با محوریت شهدا و گفت‌وگو با خانواده شهیدان است، خوشبختانه همکاری خوبی دیده می‌شود، در طول سال ۳ هزار نفر از ظرفیت اردوگاه دانش آموزی ما استفاده می‌کنند مراسم با شهدا انسان را می‌سازد اشک دانش آموزان در زمان بیان خاطرات شهدا و قرائت وصیت نامه این مردان خدایی جاری می‌شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به مصاحبه با دختربچه‌ای که گفت من نماز نمی‌خوانم علاقه‌ای هم ندارم، تصریح کرد: اما این اردویی که با شعار حی علی الصلاه برگزار شد در روحیه همه تاثیر بسزایی داشت این دختر گفت من به این مادر شهید قول می دهم نماز بخوانم چادر می‌گذارم ما گفتیم شاید فراموش کند. دو سال بعد یک دختر خانم کنارقبر شهیدی نشسته در خودش فرو رفته همان دختر خانم بود مصاحبه‌ای داشتیم گفت من این شهید را دوست خودم انتخاب کردم شهید کمک می‌کند نماز اول وقت و حجاب و توکل بر خدا برایم در اولویت باشد.

 

وی بیان کرد: برنامه شبی با شهدا یکی از کارهای کمیته امداد است ۲۰ سال در بحث جذب ایتام فعالیت کردیم حدود ۳۲ هزار حامی گرفتیم اما پس از شهادت حاج قاسم ۶ هزار حامی به نیت این شهید والامقام جذب شدند

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اجرای طرح امواجی از بهشت، افزود: در گذشته برای جذب حامی ایتام، عکس یتیم را می‌گذاشتیم که کرامت یتیم حفظ نمی‌شد اما با اجرای این طرح به نیت شهیدان عکس یک شهید را در شناسنامه ایتام می‌گذاریم. و خداراشاکریم مردم با ارادتی که به شهدا دارند اقبال خوبی از طرح امواجی از بهشت نشان دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته همزمان با سالروز تولد و شهادت سردار علمدار اقدام به جذب حامی کردیم فقط یک حامی در استان به تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۰ یتیم  طرح محسنین را هدایت می‌کند و ماهی ۱۰۴ میلیون به حساب امداد پول واریز می کند که به برکت شهدا است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران، اذعان کرد: ما دست خانواده شهدا را می‌بوسیم چرا که مدیون شهدا هستیم امیدواریم شرمنده شهدا نشویم در این دهه بر آن شدیم که خدمت خانواده‌های شهدا برسیم.

کد خبر 1010149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha