اجرای رزمایش مواسات و همدلی با هدف گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر توزیع ۲ تن گوشت ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص خبر توزیع 2 تن گوشت ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: مصادف با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با همت و همکاری برنامه به سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز رزمایش مواسات و همدلی در قالب توزیع 2 تن گوشت گرم میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به منظور ارائه به خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به نیازمندان و محرومیت زدایی بیان کرد: در جریان شیوع بیماری کرونا بسیاری از خانواده ها دچار آسیب های مالی شدند به همین منظور از همان ابتدا با شکل گیری گروه های جهادی در قالب کانون های فرهنگی هنری مسجد رسیدگی و پاسخگویی به نیازمندان در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح ایران قوی به منظور خدمت رسانی به محرومان برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1010182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha