شیوه های موثر تبلیغاتی برای مقابله با جنگ نرم دشمن انتخاب شود

خسروی گفت: باید شیوه های موثر تبلیغاتی برای مقابله با جنگ نرم دشمن انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی» امروز (۱۱دی) در نشست مرکز همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر بتوانیم تبلیغ را به معنای واقعی آن یعنی رساندن پیام به مخاطب بدون کم و کاستی را انجام دهیم، دنیا و آخرت خود و دیگران را تامین کرده‌ایم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر هر کسی پیام قرآن و اهل بیت(ع) را در جامعه تبلیغ کند، عاقبت بخیر خواهد شد، افزود: در همین راستا باید همگان جنگ نرم دشمن را به طور واقعی احساس کنند همانگونه که رهبر معظم انقلاب سالهاست در خصوص شبیخون فرهنگی هشدار دادند، اما متاسفانه درک لازم برای خیلی از افراد پیدا نشد.

 

وی ادامه داد: باید فارغ از تفاوت ها و سختی های جنگ نرم و سخت، شیوه‌های تبلیغ مورد توجه قرار گیرد.

 

خسروی بر انتخاب شیوه های موثر تبلیغاتی در برابر جنگ نرم دشمن تأکید کرد و گفت: شهید مطهری در جمله ای بیان کردند که اگر هزاران بار علیه اسلام و انقلاب حرف بزنند، من ناراحت نمی شوم چون این مسیر را روشن تر می کند، اما زمانی ناراحت می شوم که جبهه طرف اسلام، در مقابل این حرف ها ساکت بماند.

 

رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر امروز رهبر معظم انقلاب ادامه راه ۴۰ سال دوم مسیر انقلاب را بر دوش جوانان می گذارند، به توانمندی آنها ایمان دارند اما موانعی وجود دارد که باید برطرف شود.

 

خسروی با اشاره به نامه امیرالمونین(ع) در نهج البلاغه خطاب به امام حسن(ع) مبنی بر اینکه دل نوجوان مانند زمین خالى است،هر آنچه در آن انداخته شود، مى پذیرد، گفت: بر همین اساس اگر غفلت کنیم و استکبار زودتر از ما بجنبد، زمین دل جوانان در اختیار آن‌ها خواهد بود همانطور که شاهد اتفاق فجیع لایو اینستاگرامی یک نوجوان ۱۴ ساله با یک فرد هرزه خارج از کشور بودیم.

 

به گفته وی در خصوص تبلیغ علاوه بر به کارگیری از شیوه‌های موثر باید در بودجه نیز اعتباراتی برای این مهم و تامین امکانات اولیه اختصاص یابد.

کد خبر 1010183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha