نماز جمعه در همه شهرها به جز بجنورد اقامه می شود

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در ۱۵ شهر خراسان شمالی اقامه می شود و فقط در بجنورد به دلیل شرایط محدود کرونایی اقامه نمی شود.

حجت الاسلام «نعمت الله آزموده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و تایید نماینده محترم ولی فقیه در استان، نماز عبادی سیاسی جمعه دوازدهم دی ماه در 15 شهر اقامه می شود.

 

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی افزود: آیین نماز جمعه در شهرهای شیروان، فاروج، تیتکانلو، آشخانه، اسفراین، پیش قلعه، قاضی، بام و صفی آباد، جاجرم، سنخواست، شوقان، راز، غلامان، گرمه و درق با رعایت مسائل بهداشتی و اجرای دقیق شیوه نامه های سلامت برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: به دنبال اجرای محدودیت های کرونایی و درراستای همکاری و هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا، این هفته نماز جمعه در  بجنورد مرکز خراسان شمالی اقامه نمی شود.

 

حجت الاسلام آزموده از نمازگزاران خواست تا با رعایت فاصله لازم و به همراه داشتن سجاده و مهر شخصی و پرهیز از وضو گرفتن در مصلی ها در برگزاری نماز جمعه‌ای باشکوه و ایمن مشارکت داشته باشند.

                                                                                                         

 

کد خبر 1010199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha