متاسفانه شهرداری مشهد متولی فعالیت های بی ارتباط با وظایف ذاتی خود است

موسوی با اشاره به اینکه شهردار مشهد از قلبی که برای مردم در حال تپیدن است سخن می گوید و یک طرفه برای مردم مشهد گزارش عملکرد می دهد، گفت: متاسفانه شهرداری مشهد متولی فعالیت های بی ارتباط با وظایف ذاتی خود است.

«سید وحید موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه با توجه شرایط فعلی و پایان دوره مارپیچ سکوت اصلاح طلبان در شورای اسلامی شهر و وشهرداری مشهد در این مجال کوتاه میخواهم به چند داد و ستد رسمی شهرداری با نهاد های دولتی اشاره کنم، گفت:از آنجایی که وظایف شورای اسلامی شهر و شهرداری ها مشخص است اما سهم خواهی سیاسی باعث شده تا چند بده بستان جایگاهی و ریالی نیز صورت گیرد که به چند مورد آن اشاره خواهم کرد.

 

این فعال رسانه افزود: این اقدامات با تجهیز کامل ساختمان دادگستری مشهد آن هم تا بن دندان و واگذاری ساختمان اسبق سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد به معاونت دادگستری و دمیدن بیش از حد شهرداری مشهد برای دادگستری که تیتر زرد فضا های مجازی رسانه ای شده بود، آغاز گردید که دست آخر با پاسخ مشخص ندادن شهرداری مشهد ماله کشی شد آن هم ماله ساختمان های چند میلیاردی.

 

وی ادامه داد: اردوهای تیم های فوتبال و کشتی با پرداخت هزینه های صفر تا صدی توسط شهرداری مشهد با رویکرد توجه به ورزش (با رنگ بوی نمک گیری یا گروکشی رئیس هیات های ورزشی، دو عضو شورای اسلامی م ر، ا ص) هم حضور دارند حتی پرداخت حضور دست جمعی تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت خانوادگی هم انجام شده است.

 

موسوی با بیان اینکه واقعا چه بر سر بیت المال آن هم در شهرداری مشهد آمده است که اینگونه آقایان بذل و بخشش را سر لوحه کار خود قرار داده اند، ادامه داد:حضور بسیار ضعیف معاون فرهنگی شهردار هر روز دردی بر درد های شهر و زخمی بر پیکر آن نهاده و اضافه می کند آن هم در شرایطی که شهرداری با توجه به ساخت فاز اول تئاتر شهر تفکر بخشیدنش به ارشاد را در سر دارد، حال نقش مصحفی و صدرا یوسفی که مامور خدمتی ارشاد در شهرداری مشهد است چه می توان باشد.

 

این فعال رسانه با تاکید بر اینکه چرا شاهد اندک شفافیتی در عملکرد شورای پنجم شهر مشهد و شهرداری منصوبش نیستیم، اظهارداشت:چرا هر ارگانی که دارای قدرت است زورش را به سر شهرداری می زند و شهرداری با توجه به باگ های قابل انتشاری که دارد مجبور به بخشیدن و هبه کاری آن هم از جیب مردم شده است.

 

موسوی افزود:این روزها هر چه داد هست را باید بر سر معاونت فرهنگی شهرداری کشید که تاروپود فرهنگ شهری را با اقتصاد و یارانه اشتباه گرفته است، شخصی که تخصصش در علوم سیاسی باشد حال باید موازی بازی کند که به گونه عروسکی بیش نیست و جایگاهش اشتباه ترسیم شده است، از تفکر سایسی و لابی گری و طرح واگذاری فرهنگ سرا ها به بخش خصوصی هم بگذریم.

 

وی گفت:از همه اینها که بگذریم شهردار مشهد از قلبی که برای مردم در حال تپیدن است سخن می گوید و یک طرفه برای مردم مشهد گزارش عملکرد می دهد آن هم شهرداری که برای فالور های خود در اینستا گرام میلیونی هزینه می کند.

 

این فعال رسانه گفت: عدم شفافیت را بارها و بارها یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد فریاد کشیده اما رئیس شورا باز هم ادعایی او را نرسیدن به شرایط مطلوب دانسته، واقعا رویداد های این شهر و شورای پنجم عجیب مثال زدنیست و آیندگاه از این شورا و شهرداری منصوبش یاد خواهند کرد و وای به روزی که بگندد نمک.

کد خبر 1010202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha