نگاه و عملکرد انقلابی از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی است

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه اگر در حال حاضر مردم نارضایتی دارند به دلیل تبعیض‌های مدیران غیرانقلابی است گفت: نگاه و عملکرد انقلابی در مسائل از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی است که امیدواریم در آینده کشور را مدیران تربیت شده در این مکتب اداره کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «آیت‌الله محسن حیدری» امروز (پنجشنبه ۱۱ دی) در آئین بزرگداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه شهید مدنی اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: فتنه ۸۸ یک ظاهر مردم فریبی داشت و افرادی که زمانی شعار انقلابی سر می‌دادند، تحت تاتیر منحرفین قرار گرفتند و از ریل و قطار انقلاب خارج شدند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردمی که در جریان فتنه هتک حرمت به امام حسین (ع) را دیدند، دیگر مهلت به فتنه‌گران ندادند و کمر فتنه را شکاندند و در روز ۹ دی‌ماه یک حماسه به یادماندنی را خلق کردند.

 

وی با اشاره به شکست خوردن بسیاری از برنامه‌های دشمنان و فتنه‌گران برای خرابکاری در کشور اذعان کرد: ما باید قدر مجاهدان و شهدایی را بدانیم که با رشادت امنیت را برقرار کرده‌اند.

 

آیت‌الله حیدری با اشاره به اینکه تشییع باشکوه شهید سلیمانی نشان داد که مردم می‌دانند قهرمان واقعی آنها چه کسی است عنوان کرد: ملت ایران تاکنون قهرمانی با این ویژگی‌ها ندیده است.

 

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام ناب محمدی، اهل بیت (ع) و مکتب امام خمینی (ره) بود و ذره‌ای انحراف از مکتب الهی نداشت بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی از جنس عمل بود.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اخلاص، شجاعت، نترس بودن، بصیرت، دشمن‌شناسی، ولایتمداری، لبیک‌گویی به فرمان ولایت در زمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از ویژگی‌های عملی مکتب شهید سلیمانی بودند.

 

وی با اشاره به اینکه نگاه و عملکرد انقلابی در مسائل از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی است اضافه کرد: مردم تنها به این مکتب و این مردان اعتماد دارند و از مردان و دولتمردان غیرانقلابی که جز ستم، تبعیض و ناپاک‌دستی چیزی از خود نشان نمی‌دهند، متنفر هستند.

 

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه اگر در حال حاضر مردم نارضایتی دارند به دلیل تبعیض‌های مدیران غیرانقلابی است خاطر نشان کرد: تنها امید مردم به عملکرد انقلابی از جنس شهید سلیمانی است که امیدواریم در آینده مدیران تربیت شده در این مکتب، کشور را اداره کنند.

 

وی در ادامه به بیان برخی از اقدامات و رشادت‌های تاثیرگذار شهید سلیمانی در مقابله با دشمنان پرداخت.

 

کد خبر 1010216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha