دشمن به دنبال پوشاندن نقاط قوت و توانمندی‌های   ملت ایران است

کریم‌پور گفت: دشمن به دنبال پوشاندن نقاط قوت و توانمندی‌های ملت ایران و بزرگ جلوه دادن نقاط ضعف ماست گفت: هنر شهید سلیمانی این بود که مقاومت را وارد معادلات منطقه کرد و با واقع‌بینی و درک درست از نقاط ضعف و قوت خود و دشمن، پیروزی بزرگی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» امروز (پنجشنبه ۱۱ دی) در آئین بزرگداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه شهید مدنی اندیمشک برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: تمامی این رویدادها در یک خط و در یک راستا بوده‌اند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه در چهار دهه گذشته، چهار جنگ نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به کشور ما تحمیل شده است افزود: نتیجه جنگ نظامی ما رشد و توانمندی بود، با تهاجم فرهنگی نخبگان هوشیارتر شدند و فناوری‌های فرهنگی همچون راهیان نور شکل گرفت و در دهه ۸۰ نیز جمهوری اسلامی دشمنان را ناکام گذاشت و حماسه ۹ دی نقشه آنها را خراب کرد.

 

وی تصریح کرد: یکی از تلاش‌های دشمن این بود که تصویر صحیحی از میدان به دست نیاید و تشخیص ما درست نباشد که تحلیل و تجویز پس از آن نیز شفابخش نخواهد بود و راه‌حل آن را پیدا نخواهیم کرد.

 

کریم‌پور با بیان اینکه دشمن به دنبال پوشاندن نقاط قوت و توانمندی‌های ملت ایران و بزرگ جلوه دادن نقاط ضعف است اضافه کرد: سرنوشت بسیاری از ملت‌ها به خاطر ترس و تحلیل اشتباه در بزنگاه‌ها عوض شد اما در ایران فردی مانند شهید سلیمانی دشمن را همانطور که بود می‌دید، توانایی‌های ملت خود را می‌شناخت و اجازه نداد که دشمن نقاط قوت را بپوشاند.

 

وی حضور در میدان مقاومت را از ویژگی‌های شهید سلیمانی برشمرد و ادامه داد: صدق توصیف این شهید در مورد پایان دادن به داعش که ۳۳ روز بیشتر طول نکشید، تهدید توخالی نبود و با عقلانیت و واقع‌بینی به وعده خود جامه عمل پوشاند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ابراز کرد: هنر شهید سلیمانی این بود که مقاومت را وارد معادلات منطقه کرد و با واقع‌بینی و درک درست از نقاط ضعف و قوت خود و دشمن، پیروزی بزرگی را رقم زد.

 

وی یاد آور شد: شهید سلیمانی در تمام چهل سال پس از انقلاب اسلامی و در سخت‌ترین میدان‌ها همچون دفاع مقدس، جنگ با اشرار، جنگ با تکفیری‌ها و رژیم صهیونیستی و آمریکا حضور داشت که شهادت پاداش وی بود.

کد خبر 1010218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha