توزیع بیش از ۹۵۰۰ بسته بهداشتی در سیستان و بلوچستان

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه مقابله با ویروس کرونا در سه مرحله کمک‌های مومنانه بیش از ۹ هزار و ۶۳۰ بسته بهداشتی توسط مداحان و برخی از هیئات مذهبی در استان توزیع شده است.

محمد جواد جامعی  امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: سازمان بسیج مداحان استان از سال 1388 فعالیت خود را  با هدف توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و تقویت آمادگی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب، شناسایی و پرورش کادر تراز انقلاب  و ارتقا کمی و کیفی افراد و تربیت و توانمند سازی مداحان ارزشی و انقلابی، جذب آموزش و سازماندهی و انسجام برای  تحقق بسیج ده ها میلیونی و اجرای تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری آغاز به کار کرده است.

وی  با بیان اینکه در استان به جریان سازی انقلابی نیاز داریم  گفت:  ارتقاء معرفت دینی و مقابله با جریانات افراطی از دیگر اهداف سازمان بسیج مداحان در استان برشمرد.


این مسئول با اشاره به اینکه در این چند سال اقدامات خوبی با همکاری همه مداحان، پیشکسوتان، پیرغلامان در هیئات مذهبی انجام شده است بیان کرد: تشکیل گروه جهادی مداحان بسیجی خواهر و برادر که در سیل منطقه سیستان و بلوچستان، مقابله با ویروس کرونا در سه مرحله کمک های مومنانه بیش از 9هزار و 630پک بهداشتی و4 هزار و 100 بسته معیشتی توسط مداحان و برخی از هیئات مذهبی در استان توزیع شده که از مهم ترین اقدامات انجام شده بسیج مداحان در استان بوده است.


این مسئول اجرای کلاس‌های هفتگی ویژه مداحان بسیجی خواهر با ذاکرین خواهر را از برنامه های موثر این سازمان برشمرد و ادامه داد: بسیج مداحان در راستای پیشبرد اهداف نطام انقلاب اسلامی عمل می کند و ظرفیت  بسیج و سپاه  ظرفیت عظیمی است که می تواند کمک حال ادارات و ارگانها از جمله  باشد چرا که خدمت به مردم از رسالت‌های بزرگ سپاه و بسیج است.

جامعی افزود: جامعه هدف بسیج مداحان هزار و پانصد نفر در شهرستانهای زابل،زاهدان و ایرانشهر است و در هر مکانی از سطح استان که نیاز به خدمت رسانی به جامعه بزرگ مداحان باشد آماده همکاری هستیم.

کد خبر 1010239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha