استودیوی سردار قاسم سلیمانی در کانون انصارالحسین(ع) افتتاح شد

حجت الاسلام والمسلمین ترابی از افتتاح استودیوی سردار قاسم سلیمانی در کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید مصطفی ترابی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت سردار پرافتخار اسلام سردار قاسم سلیمانی گفت: به همین مناسبت کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) برنامه های مختلفی را دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) افزود: راه اندازی استودیوی سردار قاسم سلیمانی در کانون یکی از این برنامه هاست که در آن به تولید محتوا و کلیپ های 4 دقیقه ای می پردازیم.

 

وی با اشاره به محتوای این کلیپ ها ادامه داد: مشاوره، کودک و نوجوان،خانواده، احکام، تفسیر، نهج البلاغه، تاریخ اسلام و.. از جمله محورهایی است که درخصوص آنها محتوا تولید می  شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه به زبان این کلیپ ها اشاره کرد و گفت: این کلیپ ها به زبان های عربی، اردو،فرانسه و کردی تهیه و تولید می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) افزود: این کلیپ های 4 دقیقه ای در فضای اینستاگرام، یوتویوب و آپارات در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

 

وی همچنین به تهیه کلیپی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت:این کلیپ به عنوان اولین کلیپی که در استودیوی شهید سلیمانی در حال ساخت است دربخش کودک و نوجوان تولید می  شود وبه زندگی سردار سلیمانی می پردازد.

 

وی در بخش دیگیری از سخنان خود گفت: در پی فرمایشات مقام معظم  رهبری در راستای کمک های مومنانه و طرح ملی راهکار ذیل رواق همدلی شبستان فرهنگ طرح ملی ایران قوی این کانون اقدام به تهیه و توزیع  بسته های معیشتی و کمک های نقدی بین نیازمندان، فقرا و خانواده های بی بضاعت و کم درآمد کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: طی چند روز گذشه تعداد 1000 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگي هنري انصار الحسین(ع) وخیرین گردآوری و بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 1010307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha