مراسم سالگرد شهادت محافط سردار سلیمانی در قم برگزار شد

ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید شهروز مظفری نیا محافظ سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور خانواده این شهید بزرگوار بر سر مزار وی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم،ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید شهروز مظفری نیا محافظ و همراه حاج قاسم سلیمانی که به همراه ایشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسید عصرامروز( پنجشنبه ۱۱ دی)در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

این مراسم از ساعت ۱۶ الی ۱۷ در مقبره الشهدای حرم مطهر حضرت معصومه(س) در صحن امام رضا علیه السلام با حضور پدر و برادر این شهید والامقام برگزار شد.

 

همچنین این مراسم همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر مدافعان به شهادت رسیده در فرودگاه بغداد بر سر مزار شهید مظفری نیا در حرم مطهرحضرت معصومه(س) برگزارشد.

 

گفتنی است این مراسم به علت شرایط کرونایی بدون حضور مردم برگزار شد و به صورت مجازی از کانال های روبیکا، آپارات و سروش آستان به نشانی @ASTANQOM و یا صفحه اینستاگرام حوزه هنری استان قم به نشانی @ARTQOM و همچنین پخش زنده پرتال جامع آستان حضرت معصومه سلام الله علیا به نشانی AMFM.IR/LIVE قابل دسترس بود.

 

شهید شهروز مظفری نیا از اهالی بخش کهک از توابع  قم است که در ۱۳ دیماه ۹۸ به همراه شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و پنج نفر از دیگر همراهان توسط آمریکای جنایتکار ترور شد و پیکر مطهر وی پس از تشییع در مقبره الشهدای حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

کد خبر 1010314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha