قابوسنامه مکتب حاج قاسم سلیمانی محبت به خدا و ولایت است

سردار مولایی با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه معرفتی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: قابوسنامه مکتب حاج قاسم سلیمانی برپایه محبت به خدا و ولایت ترسیم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار یوسف مولایی» طی آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که پنجشنبه ۱۱ دی در مسجد ولیعصر(عج) شهرک سپهر برگزار شد گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، ادبیات ایثار، شهادت و جهاد را به نوعی ارتقاء دادند.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی، قابوسنامه جدیدی پس از دوران دفاع مقدس از خودشان ترسیم کردند و به یادگار گذاشتند که اساس آن محبت به خدا و ولایت است. 

 

وی با اشاره به اهمیت خصوصیات شهید سلیمانی بیان کرد: محبت قلبی حاج قاسم سلیمانی در دلها نشان از عظمت و بزرگی باورهای ایمانی او است که با توجه به آیه ۹۵ سوره حضرت مریم(س) که می فرماید کسی که ایمان آورد و عمل صالح انجام داد خداوند محبتی از او در دل همگان می نهد.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی اسطوره ملی مقاومت است که همواره با توجه به مجاهدت ها و تلاش های بی وقفه در دل های همگان جاودانی است.

 

 

کد خبر 1010338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha