محفل انس با قرآن به صورت مجازی در مسجد بی بی حوریه انزلی برگزار می شود

حجت الاسلام خوبرو از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در بقعه متبرکه بی بی حوریه انزلی به صورت مجازی به یاد سردار سلیمانی و همرزمانش خبر داد.

حجت الاسلام «عباس خوبرو» امروز(جمعه، 12 دی)در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد غربالگری و کمک به اقشار مختلف مردم و آسیب دیدگان از ویروس کرونا و همچنین انجام مراسم‌های مذهبی محفل انس با قرآن کریم همزمان با سراسر استان گیلان بعد از نماز مغرب و عشاء در این بقعه متبرکه به صورت مجازی برگزار می‌شود.  

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندرانزلی در ادامه با اشاره به نقشی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه ایفا کرد، گفت:حتی امروز که آمریکایی‌ها او را به شهادت رسانده اند، در داخل خود آمریکا برخی از شخصیت‌ها و گروه‌ها اعلام می‌کنند که او در مبارزه با تروریسم نقش برجسته‌ای داشته است.

 

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی بارها،جان خود را در معرض تهاجم دشمن قرارداد و در راه خدا، برای خدا و مخلصانه مجاهدت کردند و سرانجام با همه تلاش‌ها و مجاهدتهای این سردار رشید اسلام اجر شهادت نصیب شان شد.

 

خوبرو با بیان اینکه مدافعان حرم و رزمندگان اسلام خود را به خطر می‌اندازند، از خانه و کاشانه خود دور می‌شوند تا زن و فرزند، کاشانه، جان و ایمان مردم ایران به خطر نیفتد، تصریح کرد: مجاهدی که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عراق یا در سوریه، مقابل تکفیری‌ها می‌ایستد، در واقع از شهرهای خود دفاع می‌کند.

 

وی با تصریح اینکه ملت ایران مدیون آن تفکری هستند که ظلم ظالم را نمی‌پذیرد و خود را در مقابل آن قوی و مستحکم می‌کند خاطرنشان ساخت: ما مدیون حاج قاسم و هزاران حاج قاسم گمنام دیگر هستیم که امنیت این کشور را در بیرون از مرزهای ایران تامین کرده و می‌کنند. این کشور، به دلیل وجود چنین انسان‌هایی، هرگز شکست نخواهد خورد.

کد خبر 1010342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha