رفع مشکل اینترنت  ۳۹ روستای حوزه جنوب استان ایلام در دستور کار قرار دارد

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: برای رفع مشکل اینترنت ۳۹روستای شهرستان های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران مکاتبه ای با وزیر ارتباطات انجام شده که دستور لازم برای رفع مشکل این روستاها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« بهزاد علیزاده» در بازدید میدانی روستاهای شهرستان دهلران( بخش دشت عباس ) با حضور فرماندار دهلران، معاون عمرانی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان با مردم روستاهای خیبر، چم هندی و ابوغویر  دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

 

نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی مشکلات آب شرب، طرح هادی، تامین آب اراضی کشاورزی، گاز رسانی و اینترنت  از جمله مشکلات بخش دشت عباس است که مسئولان نیز اقدامات و برنامه ریزی های لازم را برای حل مشکلات آنها در دستور کار خود دارند.

 

علیزاده مردم روستاها را شایسته خدمات بیشتر دانست و گفت: باید همت کرد تا با ارائه خدمات بهتر در روستاها از مهاجرت جلوگیری کرد.

 

فرماندار دهلران نیز در این دیدارها ضمن بیان خدمات و اقدامات دولت در شهرستان و روستاها گفت: تلاش می شود با بهره گیری از همه ظرفیت ها مشکلات روستاهای شهرستان مرتفع شود.

 

«مجید عسگری» به سرمایه گذاری های دولت در شهرستان اشاره کرد  و افزود: این سرمایه گذاری ها افق توسعه شهرستان را بیش از پیش روشن تر کرده است.

 

وی با اشاره به اعتبارات شهرستان، خاطرنشان کرد: در اعتبارات شهرستان توجه ویژه ای به روستاها بر اساس اولویت ها و نیازمندی ها توجه شده است.

کد خبر 1010378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha