آغاز طرح میز خدمت امداد در اندیمشک

حجت‌الاسلام طهماسبی از آغاز طرح میز خدمت امداد همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و اولین سالگرد شهید سلیمانی در اندیمشک خبر داد و گفت: در این طرح همکاران ما به صورت دائمی و ماهانه میز خدمت را در مناطق مختلف شهر برپا خواهند کرد.

«حجت‌الاسلام پژمان طهماسبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از آغاز طرح میز خدمت امداد در اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و اولین سالگرد شهید سلیمانی آغاز شد.

 

رئیس کمیته امداد اندیمشک به تشریح جزئیات طرح میز خدمت امداد پرداخت و افزود: در این طرح همکاران ما جهت جلوگیری از ایجاد تجمع و پیشگیری از صرف هزینه برای رفت و آمد به نهاد کمیته امداد، به صورت دائمی و ماهانه میز خدمت را در مناطق مختلف شهر برپا خواهند کرد.

 

وی اذعان کرد: طرح میز خدمت ویژه عموم مردم و افراد تحت پوشش نهاد کمیته امداد است که همکاران ما مسائل و موضوعات مطرح شده توسط آنها را بررسی و در صورت نیاز پیگیری می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام طهماسبی تصریح کرد: ما در مجموعه کمیته امداد اندیمشک به دنبال این هستیم که خدمات این نهاد را در جهت رفاه حال مددجویان میان آنها ببریم و مراجعات حضوری را کاهش دهیم.

 

کد خبر 1010384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha