هنر بهترین ابراز برای معرفی شهدای مقاومت به جهانیان است

حجت الاسلام عادل پور هنر را بهترین ابراز برای معرفی شهدای مقاومت به جهانیان عنوان کرد و گفت: همه هنرها به ویژه شعر می توانند در زمینه معرفی شهدای مقاومت اثرگذار باشند.

«حجت الاسلام محمد جواد عادل پور» شب گذشته در حاشیه برگزاری آئین شب شعر بین المللی «مرد میدان» که در مجموعه فرهنگی هنری موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد، در گفت و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در ابتدا باید از زحمات متولیان برگزاری این آئین شب شعر که از شعرای به نام کشورمان و کشورهای محور مقاومت دعودت کردند تا در خرمشهر حضور پیدا کنند تقدیر و تشکر می کنم.

 

امام جمعه خرمشهر افزود: همه ما موظف هستیم تا در زمینه معرفی شهدای مقاومت و سادات شهید مقاومت به ویژه سیدالشهدا مقاومت سردار شهید سلیمانی تلاش کنیم، ما باید هم شخص، هم شخصیت و هم مکتب این شهید والا مقام را به جهانیان بشناسانیم.

 

وی هنر را بهترین ابراز برای معرفی شهدای مقاومت به جهانیان عنوان کرد و ادامه داد: همه هنرها به ویژه شعر می توانند در زمینه معرفی شهدای مقاومت اثرگذار باشند.

 

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه شعر در منطقه جبهه مقاومت می تواند اثر بسیار زیادی داشته باشد تصریح کرد: از دیرباز شعر به عنوان رسانه ای بسیار قوی چه از صدر اسلام و چه بعدها کار کرده و اکنون نیز به همین شکل در سراسر کشورها به ویژه در کشور ما تاثیرگذار است.

 

وی اضافه کرد: مردم شعر را دوست دارند، در جبهه مقاومت از شعر به عنوان یک ابزار و سلاح بسیار کارآمدی بهره می جویند و از آن استفاده می کنند، بنابراین ما باید از این ابزار و موهبت الهی که خوشبختانه شعرای ما با ذوق سلیم خودشان ابعاد مختلف شخصیت و مکتب حاج قاسم سلیمانی را تا به امروز کار و تبیین کرده اند استفاده کنیم.

 

امام جمعه خرمشهر به کیفیت برگزاری آئین شب شعر «مرد میدان» اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه این برنامه از کیفیت بالایی برخوردار است، البته اهل فن باید در این زمینه نظر بدهند، اما از لحاظ مضمون این برنامه کیفیت بسیار خوبی داشت لذا از تک تک شعرایی حاضر در این محفل و هم از شعرایی که به صورت ویدئو کنفرانس از خارج کشور ارتباط برقرار کردند تشکر می کنیم.

 

وی یاد آور شد: کیفیت شعرها بسیار عالی بود و امیدواریم در آینده کارهای بزرگ تر، عمیق تر و موثرتری را از شعرا و هنرمندان مشاهده کنیم.

 

کد خبر 1010413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha