هدف دشمن ناامیدی مردم است

حجت الاسلام شمس‌الدین با بیان اینکه مردم و مسئولان باید مراقب فتنه گران باشند گفت: مراکز اجرایی که در ارتباط با مردم هستند مراقب باشند چرا که هدف دشمنان ناامیدکردن مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام سید«عبدالجواد شمس الدین» امروز (جمعه،۱۲دی)با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم سوگواری حضرت فاطمه(س) و حماسه ۹ دی که با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: اجرای این مراسم یک وظیفه دینی، شرعی و اجتماعی است که کوتاهی در رعایت آن می تواند تلاش‌های صورت گرفته در کنترل این بیماری را بی اثر کند.


امام جمعه انزلی تاکید کرد: اساس حماسه هشت و ۹ دی در استان گیلان و نامگذاری دهه بصیرت مقابله با فتنه است و  امسال ارتباط معنوی بین این تقارن ها برقرار شده است.


وی با بیان اینکه ۹ دی یک فتنه بود و حضرت فاطمه (س) با فتنه مقابله کرد و شهادت ‌حاج ‌قاسم نیز مقابله با فتنه بوده است تصریح کرد: دشمنان پس از تلاش‌های فراوان جهت مقابله با نظام اسلامی ایران چون به موفقیتی دست نیافتند طراحی فتنه را در دستور کار کارشناسان خود قرار دادند.


شمس الدین اضافه کرد: دشمنان فتنه ای ۳۰ ساله را طراحی کردند و در مقاطع ۱۰ ساله (وقایع کوی دانشگاه، فتنه ۸۸ ، وقایع سال ۹۸ ) آن را اجرا کردند اما نتوانستند به هدفشان برسند. این فتنه‌ها جریانی است که نباید جدا از هم بررسی شوند.


وی افزود: حوادث این سال‌ها در راستای فتنه طراحی شده است و اگر بخواهیم از فتنه جلوگیری و یا پیشگیری کنیم باید به‌طور مستمر آن‌را مورد بررسی قرار دهیم چرا که افراد آنها هم مشترک هستند.


خطیب جمعه انزلی با بیان اینکه گزینه حمله به ایران از روی میز آمریکا هیچ وقت برداشته نشده است، متذکر شد: آنها در گذشته نتوانستند و حال هم نمیتوانند، زیرا ایران، ایران گذشته نیست و گروه‌های مقاومت نیز قدرتمند هستند.


وی تاکید کرد: آنها شاید بتوانند دانشمندی را ترور کنند و شهید سلیمانی را به شهادت برسانند اما می‌دانند اگر به جمهوری اسلامی ایران حمله کنند منطقه یک پارچه آتش خواهد شد و اولین حمله به تل‌آویو خواهد بود و آنها در منطقه و در کشورشان آسیب می‌بینند.


وی خاطر نشان کرد: آنها می‌خواهند با این فضاسازی ها انتقام سخت را تحت‌الشعاع قرار دهند ولی بدانند هیچ چیز نظام اسلامی را از انتقام سخت باز نمی‌دارد و این فرموده رهبری است که باید آمریکا از منطقه برود. 

کد خبر 1010450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha