کار در عرصه کشاورزی جهادگونه باشد

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه مسئولین دولت باید مراقب زمین های کشاورزی باشند، گفت: کار در زمینه کشاورزی باید جهاد گونه انجام شود و کار در این عرصه تعطیل ‌بردار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهارکرد: شهید سلیمانی ذوب در ولایت فقیه بود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه خیلی از ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی ناشناخته مانده است، افزود: این شهید والامقام برای امت ‌های اسلامی زیر سلطه تکفیری ‌ها و ایادی وابسته به کفر کارها و اقدامات زیادی انجام داده است.

 

وی به فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: کشاورزی یکی از مسائل مهم و حساس هر کشوری است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه آنطور که باید به کشاورز و کشاورزی در کشور توجه نمی‌ شود، خاطرنشان کرد: کار در زمینه کشاورزی باید جهاد گونه انجام شود و کار در این عرصه تعطیل ‌بردار نیست.

 

وی با بیان اینکه مسئولین دولت باید مراقب زمین های کشاورزی باشند، افزود: برخی ها به بهانه ایجاد کارخانه و شهرک صنعتی زمین‌های کشاورزی را تغییر کاربری می دهند.

 

امام جمعه بندر آستارا به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان قلدر در سال ۱۳۱۴ اشاره کرد و گفت: این اقدام  با هدف متحدالشکل کردن پوشش زنان و مردان جامعه انجام شد.

 

وی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب روی مباحث حیثیتی و ناموسی همواره برنامه‌ ریزی کرده و با ترویج بی‌ بند‌وباری می خواهند بر کشور ما مسلط شوند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه دشمن با راه ‌اندازی کمپین‌ های نه به حجاب اجباری در حال ترویج بی ‌بند‌و‌باری در فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: با ترویج بی ‌بندوباری در جامعه می ‌توان بنیان خانواده‌ ها را سست و فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ ناب اسلامی ایرانی کرد.

 

کد خبر 1010457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha