سردار سلیمانی نمونه واقعی یک شخصیت جامع و با اخلاص بود

آوایی سردار سلیمانی را نمونه واقعی یک شخصیت جامع و با اخلاص دانست و گفت:با مدیریت راهبردی خود توانست تمام جبهه ها را متحد کند و نتیجه آن شکست داعش بود.

«سید احمد آوایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان در دزفول، در خصوص سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: خاک ایران زمین قهرمان پرور و دلاور خیز است و جای تعجب نیست که چنین شهدای والامقامی را تقدیم اسلام کنیم و باید هم فرماندهی همچون سردار قاسم سلیمانی که نمونه واقعی یک شخصیت جامع ۵و‌با اخلاص بود، از این دیار پرچم دار ایثار و شهادت در جهان اسلام باشد.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در تکریم شخصیت سردار سلیمانی افزود: در ماجرای جنگ ۳۳ روزه لبنان در جلسه ای که با سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد برخی همکاران سوالات و بعضا انتقادی بیان داشتند و سردار سلیمانی علیرغم تمام فشارها، مشکلات و خستگی ها با لبخند همیشگی با صبوری و آرامش پاسخگوی تمام سوالات و انتقادات بود و بدون شک آنچه محبت سردار سلیمانی را در قلوب مردم قرار داد اخلاص و بی آلایشی او بود.

 

وی تکریم خانواده شهدا را اولویت کاری تمام مدیران کشور دانست و اضافه کرد: هر کدام از ما در هر مقامی که هستیم باید در مسیر خدمت به خانواده شهدا قدم برداریم و در مجلس هم باید قوانین و دستورالعمل هایی در این خصوص تصویب و اگر ایراداتی نیز هست اصلاح شود.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و‌ سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش و جایگاه مهم شهدا تصریح کرد: اگر شهدای دفاع مقدس نبودند قطعا خوزستان از ایران جدا شده بود، اگر شهدای مدافع امنیت نبودند امروز این آرامش بر کشور ما حکم فرما نمی شد و اگر شهدای مدافع حرم نبودند با توجه به شناختی که به واسطه چندین سال حضور در منطقه داشته ام قطعا سوریه، لبنان و عراق در تصرف کامل نیروهای داعش جنایتکار بود و امنیت در منطقه و ایران عزیزمان جایگاهی نداشت.

 

وی به نقش شهید سلیمانی در موضوع شکست داعش اشاره کرد و ادامه داد: داعش زاده آمریکا و صهیونیست است و قطعا علت ترور شهید سلیمانی به دست دولت تروریست آمریکا به خاطر خشم از پیروزی این سردار سرافراز در جبهه ضد داعش بود.

 

آوایی با اشاره به دیگر خصوصیات بارز سردار سلیمانی یاد آور شد: امروز وجود پیروزی‌های محور مقاومت در جبهه های مختلف از فلسطین تا عراق و یمن را مدیون زحمات شهید سلیمانی هستیم و وی با مدیریت راهبردی خود توانست تمام این جبهه ها را متحد کند و نتیجه آن شکست داعش بود.

 

کد خبر 1010465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha