مردم با بصیرت خود فتنه های امروز را خنثی کنند

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مردم باید با بصیرت خود فتنه های امروز را نیز خنثی کنند، گفت: امروز نیز انقلاب با فتنه های مختلف دشمنان رو به روست که حق و باطل را درهم می آمیزند و اذهان عمومی را تشویش می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 12 دی) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک دهه بصیرت، گفت: فتنه سال 88 به دلیل تلفیقی از حق و باطل و مراجعه به غیراهل به وجود آمد که مردم بصیرت خود را به رخ دشمنان و فتنه گران کشیدند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم باید با بصیرت خود فتنه های امروز را نیز خنثی کنند، افزود: امروز نیز انقلاب با فتنه های مختلف دشمنان رو به روست که حق و باطل را درهم می آمیزند و اذهان عمومی را تشویش می کنند.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مذاکره با دشمنان از فتنه های امروز دشمنان است، اظهار کرد: فشار اقتصادی به جامعه و مردم و مجبور کردن مسئولین به مذاکره از حربه های جدید دشمنان برای تضعیف انقلاب و کشور است.

 

امام جمعه شهرکرد بصیرت را تنها راه مقابله با فتنه ها خواند و ادامه داد: همه آحاد مردم باید بدانند که هدف از تحریم های دشمنان و بهانه های مختلف برای مذاکره تنها افول قدرت کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری فتنه های دشمنان نیز پررنگ تر می شود، تصریح کرد: دشمنان در روزهای اخیر نیز می خواستند بین قوا تفرقه افکنی کنند و اختلاف نظرها را به اختلافات ساختاری ربط دهند که رهبر انقلاب حکیمانه این موضوع را هشدار دادند.

 

حجت الاسلام نکونام به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در 13 دی ماه اشاره کرد و افزود: جوانان کشور مکتب شهید سلیمانی را الگوی خود قرار داده اند و برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب خود را آماده مبارزه کرده اند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز دستور کشف حجاب توسط رضاخان، خاطرنشان کرد: این فتنه در آن دوران خفقان اتفاق افتاد اما مردم بدون هیچ ترسی با بصیرت عمل کردند و اجازه ندادند بنیان جامعه‌های ایمانی و توحیدی سست شود.

 

کد خبر 1010474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha