رونمایی از جدیدترین تابلو نگاره کاشان/ طراحی تمثال سردار سلیمانی با تصاویر ۱۷۴۶ شهید کاشانی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از رونمایی تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تصاویر شهدای کاشانی بر سازه خیابان شهید بهشتی کاشان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «محمد‌حسین واحدیان» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همزمان نخستین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، جدیدترین تابلو نگاره خیابان شهید بهشتی کاشان رونمایی شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: در این تابلونگاره که با تلاش فرهنگ‌ سرای علامه‌ فیض‌کاشانی تهیه شده است، تمثال سردار شهید سلیمانی با استفاده از تصاویر یک هزار و ۷۴۶ شهید دارالمؤمنین کاشان طراحی و اجرا شده است.

 

واحدیان افزود: این تابلو با عنوان «آنچه خوبان همه دارند» در ابعاد ۶ در ۳ متر مربع با ابتکار هنرمندان کاشانی و با اجرای سیدحسین آقامیری با تکنیک فتوموزائیک طراحی شده تا یاد و خاطره آن مرد ماندگار تاریخ ایران را در اذهان شهروندان زنده کند.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: تمثال سردار سلیمانی، بر اساس جمله راهبردی رهبر انقلاب مبنی بر اینکه سردار سلیمانی یک فرد نیست و یک مکتب است طراحی شده و گامی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و حفظ ارزش‌های انقلابی و تداوم راه شهداست. /

کد خبر 1010479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha