حاج قاسم با شکست دادن داعش به کل جامعه بشری خدمت کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر غده سرطانی داعش را حاج قاسم از بین نبرده بود چه بسا این غده به کشورهای اروپایی هم سرایت می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان سردار حسین معروفی جمعه شب (۱۲دی)در برنامه " وصف مالک" ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س)‌و شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد:‌ در باور ما، جامعه ما، دوستان و خانواده شهید و نیز در باور بچه های جبهه‌ جنگ نمی گنجد که حاج‌ قاسم‌ سلیمانی در جمع ما نیست.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بچه های جنگ دوست داشتند زمان  شهادت، حاج‌ قاسم سلیمانی بالای سر آن‌ ها باشد، او بالای سر شهدا بود و از رفتن‌ دوستانش بسیار غمگین‌ می شد و بچه های رزمنده در جبهه‌ را بسیار دوست داشت در زمان‌ دفن شهید الله‌ دادی داخل قبر شده و  برای این شهید زیارت‌ عاشورا خواند، برای وداع با شهید جمالی وارد قبر شده و کف پای او را بوسید لذا در باور ما نمی گنجد که شهید حاج‌ قاسم سلیمانی در بین‌ ما نیست.

 

 

 

وی افزود: ما با حقیقت‌ شهید حاج‌ قاسم سلیمانی زندگی می کنیم‌ نه با خاطره؛ حقیقت‌ در حاج‌ قاسم‌ سلیمانی آرامش دهنده‌ قلوب است ملّت ایران به حاج‌ قاسم تکریم‌ و‌ افتخار می کند که در حوزه اعتقادی، حفظ تمامیت‌ ارضی، حوزه پاک کردن جنوب کشور از اشرار و ... دست از سعی و تلاش بر نداشت، همه این مسائل یک طرف موضوع ناموس پرستی یک طرف دیگر.

 

 

 

سردار معروفی بیان‌ کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد از زائران‌ گلزار شهدای کرمان به ویژه زائران قبر حاج‌ قاسم‌ سلیمانی جوانان‌ هستند این جوانان باور دارند که ناموس و ‌ شرف و عزت را حاج‌ قاسم‌ سلیمانی حفظ کرد و به خاطر همین‌ ناموس پرستی ارباً اربا شد او دختران‌ و پسران‌ ایران را دختران و پسران‌ خود می دانست وقتی دید داعش در کشورهای دیگر چه بر  سر ناموس کشورها می آورد نگذاشت که دست‌ آن‌ ها به ناموس ایران‌ برسد و آن ها را در نطفه خفه کرد.

 

 

 

وی تصریح کرد: بسیاری از بچه های جنگ به سختی به گلزار شهدا می آیند آن ها طاقت ندارند، این‌ بچه های دوران دفاع مقدس در خانه کنار خانواده عزای از دست‌ دادن‌ حاج‌ قاسم‌ سلیمانی را اقامه می کنند این‌ غم‌ همیشه همراه بچه های دوران‌ جنگ است زیرا رفاقت‌ بچه های جنگ با یک انسان‌ وارسته در سینما، پارک و میهمانی نیست در کوره آتش است؛ زمانی این‌ رفاقت‌ ایجاد شد که انقلاب اسلامی، ملّت، اسلام و امام تنها بودند و دشمن‌ و همه اجانب برای از بین‌ بردن آن‌ ها کوره آتش درست کرد در آنجا‌ بود که انسان‌ های از دنیا گذشته دست‌ همدیگر را گرفتند و ماحصل آن‌ این‌ پیوند ناگسستنی شد.

 

 

  

سردار معروفی با اشاره به اینکه مردم‌ کشور ما ارادت خاصی به حاج‌ قاسم سلیمانی دارند؛ با توجه به مسئولیت سابق خود در سپاه استان گلستان، تصریح‌ کرد: استان‌‌ گلستان مهد وحدت جامعه اسلامی است و ولایت‌ مداری در این  استان‌ موج‌ می زند ارادت آن‌ ها کمتر از ارادت‌ مردم‌ استان‌ کرمان‌ به حاج‌ قاسم‌ سلیمانی نیست؛ این  مردم‌ از ۱۳ دی ماه سال گذشته تا کنون‌ بیش از ۲۹۸۵ برنامه و مراسم‌ برای سردار دل ها برگزار کردند و بیشتر بولوارهای شهر گلستان‌ را به نام‌ حاج‌ قاسم‌ مزین‌ کردند؛ مردمی که شاید نیم‌ درصد آن‌ ها حاج‌ قاسم‌ را ندیدند اما ارادت دارند.

 

 

 

ویبا بیان اینکه حاج‌ قاسم سلیمانی یک شب در سال ۶۳ به بچه های رزمنده توصیه می کرد که باید مبلغ خوبی برای قرآن، اسلام، امام‌ و انقلاب باشیم و همین‌ اندیشه های زیبا را در وصیت نامه (ولایت نامه) آورده است؛ ادامه داد: سردار سلیمانی عملگرای مکتب عاشورا، مکتب ائمه اطهار (ع) و مکتب امام بود که توانست تحول را در بشریت ایجاد کند؛ او در بحث داعش اگر این غده سرطانی را از میان برنداشته بود شاید این سرطان به جان کشورهای اروپایی هم سرایت کرده بود پس او به بشریت خدمت کرد.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما برای ترویج این مکتب ستاد شورای مشورتی را تشکیل دادیم و برنامه های کوتاه، میان و بلند مدّت را در این مکتب داریم، کرمان قله و سرچشمه رشد حاج قاسم است و بار مسئولیت بر دوش کرمانی ها و یاران حاج قاسم سلیمانی لذا لشکر پیشکسوتان ثارالله را در شهرستان های مختلف استان کرمان متشکل از یاران و دوستداران او تشکیل دادیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور برای زیارت مزار حاج قاسم تشکیل شده و این ظرفیت روزانه می تواند پذیرای بیش از 3000 نفر باشد همچنین روزانه بیش از یک هزار دانشجو می توانند به گلزار شهدای کرمان و زیارت قبر حاج قاسم سفر کنند و از نزدیک با مکتب ها و ارزش های حاج قاسم آشنا شوند.

 

 

کد خبر 1010513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha