توزیع ۱۳۰ پرس غذای گرم به همت کانون فرهنگی شهدای روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی از توزیع ۱۳۰ پرس غذای گرم به همت کانون فرهنگی شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: همزمان با شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش، غذای گرم در بین نیازمندان روستای گرجی محله توزیع شد.

«محمد مهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: همزمان شب شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و در راستای راه پر رهرو سردار سلیمانی که همواره حامی نیازمندان و محرومان بودند؛ توزیع غذای گرم در روستای گرجی محله بهشهر به همت کانون شهدا اجرایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س)، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و اربعین شهادت دانشمند هسته ای فخری زاده تلاش داریم تا با دستگیری از نیازمندان ادامه دهنده راستین راه شهدا باشیم.

 

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش هم در کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: این کانون برای اطعام نیازمندان، تهیه و توزیع سبد غذایی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار دلها برنامه ریزی کرده است که اجرایی می شود.

 

الیاسی از توزیع 130 پرس غذای گرم به همت کانون فرهنگی شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: همزمان با شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش، غذای گرم در بین نیازمندان روستای گرجی محله توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی شهدای روستای گرجی محله بهشهر ارزش ریالی غذای گرم توزیع شده را 26 میلیون ريال اعلام کرد و افزود: این کانون در طول شیوع کرونا و در مناسبت های مختلف توزیع بسته های غذایی و غذای گرم را در دستور کار دارد.

 

وی با اعلام اینکه توزیع غذای گرم در راستای کمک های مومنانه رهبری و بزرگداشت نام و یاد سردار دل هاست، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همزمان با شیوع ویروس کرونا و برای دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلاتشان، به رزمایش گسترده‌ مواسات و همدلی دستور دادند و مردم هم با کمک مؤمنانه صحنه‌های بی‌بدیلی از جنس ایثار و جهاد خلق کردند و همچنان هم ادامه دارد.

کد خبر 1010527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha