بیانیه سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام با صدور بیانیه ای به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد « حاج قاسم سلیمانی»، ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان بر انتقام سخت از عاملان این جنایت تاکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن بیانیه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد « حاج قاسم سلیمانی» و ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

 

 

۱۳ دی ماه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران ایشان رضوان الله تعالی علیهم به دست رژیم جنایتکار و تروریست ایالات متحده آمریکاست که در اقدامی ناجوانمردانه و نابرابر دست به جنایتی بزرگ و نابخشودنی زدند.

 

سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی که از تربیت یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود، با شهادتش بنیانگذار مکتبی شد که بالاترین درجه نظامی اش سرباز ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است.

 

او که با تکیه بر مکتب بزرگ عاشورا و نهضت حسینی، دفاع از عزت و امنیت ملت امام حسین(ع) و حرم اهل بیت سلام الله علیهم را در هر شرایط بر خود واجب کرده بود، محور اصلی حرکت در سبیل جهاد، مقاومت و شهادت را پیروی محض و بی چون و چرا از ولی فقیه زمان خود و شرط عبور از مشکلات و پیروزی را نهراسیدن از دشمن و نترسانیدن خودی ها در برابر امکانات آنان می دانست.

 

نقش راهبردی و محوری حاج قاسم در مبارزه و نبرد با اشقیای تکفیری داعش ، تلاش و مجاهدت شبانه روزی او  برای وحدت نیروهای مردمی جبهه مقاومت، باعث نابودی و محو کامل داعش از روی کره خاکی  و نقش برآب شدن اهداف حامیان و طراحان این فتنه بزرگ در منطقه شد.
 

آمریکای جنایتکار با این اقدام ددمنشانه خود نشان داد که در برابر عظمت ، اقتدار و نفوذ منطقه ای ایران اسلامی به اضمحلال و شکست رسیده است و از روی عجز و ناتوانی، ناجوانمردانه دست به این جنایت بزرگ زده است و آمران و عاملان این جنایت بایستی منتظر انتقام سخت خونخواهان جبهه مقاومت در هر نقطه از جهان باشند.

کد خبر 1010575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha