طرح نظارت بر موجودی انبار کالا در شهرستان آبدانان اجرا می شود

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان آبدانان از اجرای طرح نظارت بر موجودی انبار های کالا در آبدانان خبر داد.

«تیمور  هاشمی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: طرح نظارت بر موجودی انبارهای کالا در شهرستان آبدانان در راستای کنترل بازار و جلوگیری از احتکار و اختفای کالا انجام می شود.

 

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان گفت:  علاوه بر نظارت بر موجودی کالا در انبارها، بازرسان به نحوه ورود و خروج کالا در انبارها و همچنین عرضه آن در بازار نظارت  و موارد احتمالی تخلف را به مبادی قانونی گزارش می کنند.

 

وی الزام مراکز نگهداری کالا در انبارها به ثبت موجودی خود در سامانه جامع انبارها اشاره کرد و گفت: صاحبان کالا در ثبت موجودی کالای خود در سامانه جامع انبارها ملزم و عدم ثبت تخلف و جرم محسوب می شود.

 

هاشمی در ادامه بر نظارت به قیمت ها نصب بر چسب قیمت و همچنین رعایت حقوق شهروندان را از دیگر اهداف طرح نظارت بر موجودی انبار کالاها در آبدانان عنوان کرد و افزود: نظارت بر بازار آبدانان مستمر و بدون وقفه و با رصد روزانه تیم های عملیاتی  با حضور میدانی بازرسان و اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار انجام می شود و از مردم فهیم شهرستان آبدانان انتطار می رود تادر تحقق این مهم ما را یاری کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اصناف به صورت روزانه توسط بازرستان رصد می شوند و با هر گونه گران فروشی، احتکار و مخفی کردن کالا به انگیزه افزایش قیمت ها برخورد خواهد شد و متخلفان به شدت مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

 

 

کد خبر 1010583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha