توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی توسط کانون فرهنگی هنری راه آسمان

ولی زاده از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی توسط کانون فرهنگی هنری راه آسمان شهرک مدرس شهرستان بوئین زهرا در بین خانواده های نیازمند و به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

«علی اکبر ولی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت ایام فاطیمه و نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی برنامه هایی توسط کانون فرهنگی هنری راه آسمان شهرک مدرس بوئین زهرا تدارک دیده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راه آسمان شهرک مدرس بوئین زهرا ادامه داد: یکی از برنامه های ویژه سالگرد سردار سلیمانی و ایام فاطمیه، برگزاری مراسم سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرک مدرس است که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و مداحی و سخنرانی از جمله بخش های این مراسم است.

 

وی عنوان کرد: توزیع کتاب در بین مردم با رویکرد پرورش یار برای امام عصر (عج) از دیگر اقداماتی است که در این ایام صورت می گیرد و 120 جلد کتاب در بین اقشار مختف مردم در شهرک مدرس توزیع خواهد شد.

 

ولی زاده با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در کانون راه آسمان و در قالب رواق همدلی طرح ملی ایران قوی اعلام کرد: یکی از برنامه های شاخص ما توزیع بسته های معیشتی در رزمایش کمک مومنانه است که این اقدام به نیابت از سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی صورت می گیرد و در سالگرد ایشان و در سطح شهرک مدرس 300 بسته معیشتی توزیع می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین 100 بسته مواد غذایی هم به مناسبت ایام فاطیمه و شهادت سردار دل ها توزیع خواهد شد که این بسته ها با مشارکت خیران تهیه شده و در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

کد خبر 1010627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha