اهدای ۵۰۰ بسته ارزاق به خانواده های کم برخوردار در آستان امامزاده روح الله(ع)

اختتامیه طرح شهید سلیمانی با اهدای ۵۰۰ بسته ارزاق به خانواده های کم برخوردار در آ‌ستان امامزاده روح الله(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور ۵۰ خانواده شهدای مدافع حرم اختتامیه طرح شهید سلیمانی در آستان امامزاده روح الله(ع) امروز ۱۳ دی برگزار می شود.

 

 در این مراسم با حضور حجت الاسلام زحمتکش، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار اهدای ۵۰۰ بسته ارزاق از پیش آماده شده با حضور متبرک خانواده شهدا آماده ارسال به خانواره های کم برخوردار می گردد.

 

طرح شهید سلیمانی از روز بسیج آغاز و  تا 13 دی ماه سالگرد شهادت سردار آسمانی در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور ادامه دارد و در قالب این طرح به بیمارستان ها، نقاهتگاه‌ها کمک رسانی صورت می گیرد. همچنین اماکنی جهت قرنطینه و درمان بیماران کرونایی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه اختصاص یافت و بسته های معیشتی در میان نیازمندان توزیع شد.

 

توجه به معیشت مجاورین بقاع متبرکه، تسویه حساب دفتری ارزاق افراد کم بر خوردار، توزیع غذای گرم در شب و روز شهادت سردار سلیمانی و اولویت دادن به انجام کارهای زمین مانده در خصوص مقابله با کرونا بخش دیگری از اقداماتی است که در قالب این طرح اجرا شده است.

 

 

 

کد خبر 1010640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha