روحیه استکبارستیزی سردار سلیمانی نباید از بین برود

حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی سردار سلیمانی نباید از بین برود و باید در این رابطه مراقبت تحریف ها باشیم، گفت: باید از همین الان سلیمانی شناسی را برای نسلهای آینده در قالب ساخت فیلم، داستان، انیمیشن و کتابهای درسی آغاز کنیم.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: تشکیل جبهه مقاومت در خاورمیانه طبیعتا در حوزه نگاه استراتژیک در بین ملت های آزاداندیش منطقه ایجاد کرد و مهمترین شاه بیت آن در این بین استکبارستیزی بود؛ چیزی که واقعا ظاله همه مردم است. امروز مردم یمن، سوریه، عراق و افغانستان و در کشورهای درگیر با مستبدین و مستکبرینی هستند که به عناوین رد گم کنی و با دستکش های مخملی قصد له کردن مردم را دارند.

 

 

سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این بین نیاز به یک کاریزما و اقتدار بود که این جریان را به هم بریزد و واقعیت مردم را شفاف کند و حقیقت زندگی را به مردم یاد بدهد. سردار سلیمانی این هنر را داشتند و این جبهه را تشکیل داد. روحیه استکبارستیزی، آزادی خواهی و مشی مردم و ایمان را در دل ها زنده کرد و به همه مردم کشورهای منطقه انگیزه داد که مرزها نمی توانند محدودیت ایجاد کنند و این انسانیت است که مرز ماست. هر کجا شان انسان در خطر باشد ولو در شرق عالم و یا غرب عالم انسان ها باید خود را مسئول مراقبت و کمک به یکدیگر بدانند.

 

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی حرکتی را آغاز کرد که به یک نهضت تبدیل شد و این نهضت خاتمه اش آزادی و نجات همه بشریت از دست مستکبرین و مستبدین بود.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شوری اسلامی با بیان اینکه این روحیه استکبارستیزی نباید از بین برود بلکه باید از آن مراقبت شود، تصریح کرد: همواره در تاریخ اسلام شخصیت های تراز اول ما دستخوش تحریف قرار گرفته اند یعنی افتراها، تهمت ها و القائات اشتباه به آنها به وجود می آید. ما باید سلیمانی شناسی را از همین الان شروع کنیم و شخصیت وی را به صورت ویژه مورد بازشناسی قرار بدهیم و برای نسل های آینده در قالب فیلم، داستان، انیمیشن و در کتاب های درسی این موارد را ذکر کنیم و مورد تاکید قرار دهیم.

کد خبر 1010648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha