۲۰۲۰، یکی از پرخطرترین سال ها برای مسجدالاقصی بود

دیده بان مقابله با افراط گرایی الازهر در گزارشی با اشاره به حملات صهیونیست ها در سال ۲۰۲۰ به مسجدالاقصی گفت: مسجدالاقصی یکی از پرخطرترین سال ها را گذراند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «رصد»، دیده بان مقابله با افراط گرایی الازهر در گزارش خود درباره سال 2020 میلادی اعلام کرد: امسال مسجدالاقصی تحت حملات اشغالگران صهیونیست، سالی پرخطر را پشت سر گذاشت.

 

در این گزارش آمده است: بیش از 18 هزار صهیونیست در سال 2020 میلادی به مسجدالاقصی حمله کردند و حملات عمدی ای نیز به مناسبت های مسلمانان از جمله ماه مبارک رمضان و روز عرفه از سوی صهیونیست ها به مسجدالاقصی صورت گرفت.

 

دیده بان مقابله با افراط گرایی الازهر اعلام کرد: 978 شهرک نشین افراطی در روز عرفه همزمان با سالروز تخریب معبد موهوم سلیمان به مسجدالاقصی حمله کردند و با این اقدام باعث خدشه دار شدن احساسات مسلمانان شدند و به پیامدهای این حمله نیز توجهی نکردند.

 

دیده بان مقابله با افراط گرایی الازهر در این گزارش آورده است: گروهی از شهرک نشینان به همراه شخصیت های دینی خود به مسجدالاقصی حمله کرده و شمع های شمعدان های یهودی را در ورودی مسجدالاقصی در روز عید حنوکا روشن کردند.

 

در این گزارش سالیانه همچنین آمده است: بیش از 18 هزار صهیونیست در سال 2020 میلادی به مسجدالاقصی حمله کردند و تمامی این حملات با حمایت نظامیان این رژیم صورت گرفته است.

کد خبر 1010649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha