طرح ایران قوی سبب انسجام کانون های فرهنگی هنری می شود

حجت الاسلام موسوی اول با اشاره به اینکه افراد علاقه مند و دارای ایده در جریان اجرای طرح ملی ایران قوی شناسایی می شوند، گفت: این طرح سبب هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر کانون های فرهنگی هنری می شود.

حجت الاسلام «سید حمید موسوی اول» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کر: محور فعالیت کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی مسجد قبا مهر شهر بیرجند «طرح ایران قوی» است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی بیرجند با اشاره به اهداف بلند ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در طرح ایران قوی، افزود: این طرح همسو با گام دوم انقلاب و مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشته و موجب انگیزه و رقابت سالم بین کانون های مساجد شده است.

 

وی تصریح کرد: افراد علاقه مند و دارای ایده در جریان اجرای طرح ملی ایران قوی شناسایی و محتویاتی تولید و منتشر و سبب هماهنگی و انسجام کانون های فرهنگی و هنری می شود.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی اقدام به ثبت گروه سرود «رهروان حاج قاسم»، اجرای تلاوت نور در مسجد، برگزاری مسابقه مدهامتان و خلاصه نویسی دو کتاب شاهرخ «حرّ انقلاب اسلامی» و من ادواردو نیستم، کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی بیرجند بیان کرد: در طرح سه شنبه های تکریم مراسم محوری جشن تکلیف برای تعدادی از دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند، برگزار و تعدادی از پرستان نیز تجلیل شدند.

 

حجت الاسلام موسوی اول ادامه داد: طی روزهای آینده با کمک اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی؛ از دانش آموزان ممتاز علمی و فرهنگی استان تجلیل و قدردانی خواهد شد.

 

وی گفت: به همت خیّرین و کانون فرهنگی و هنری شهید سلیمانی برای هشت نفر از بانوان نیازمند با پرداخت 20 میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات شغل ایجاد شد.

 

مدیر کانون شهید سلیمانی بیرجند گفت: تا کنون 650 بسته گوشت، 100 سبد غذایی و 300 پک بهداشتی بین خانواده های محروم حاشیه شهر بیرجند توزیع شده است.

 

حجت الاسلام موسوی اول از برگزاری مسابقه بزرگ مکتب سلیمانی برگرفته از وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم با مشارکت ستاد استانی بزرگداشت اولین سالگرد شهادت این شهید در استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در این مسابقه به تعداد 200 نفر از برگزیدگان هدیه ای 100 هزار تومانی پرداخت خواهد شد.

 

گفتنی است علاقه مندان به شرکت در مسابقه بزرگ مکتب سلیمانی می توانند متن وصیت نامه و سوالات مسابقه را در کانال مکتب سلیمانی به آدرس @Soleimani114  در پیام رسان های ایتا، سروش و بله دریافت و پاسخ سوالات را به صورت کد 10 رقمی از چپ به راست به شماره 500012345678930  ارسال کنند.

کد خبر 1010712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha