برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی باید بر اساس تفکر و مکتب سردار سلیمانی عمل کنیم

حجت الاسلام معبودی گفت: ما امروزه اگر بخواهیم مشکلات عدیده مان را در حوزه اقتصادی و فرهنگی حل کنیم، باید با مکتب و فکر حاج قاسم به دنبال حل این مشکلات باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» در نشست نقش رسانه ها در نشر مکتب حاج قاسم که امروز (شنبه 13 دی) به صورت مجازی برگزار شد، بیان کرد: در قرآن کریم در خصوص مومنان، صالحان، صادقان، متقین، صابرین و محسنین آیاتی را داریم و وقتی این آیات را مشاهده می کنیم می بینم سردار سلیمانی جزو صالحین، مومنان، محسنین، نیکوکاران و متقین است.  

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: سردار سلیمانی معتقد بودند منبع قدرت و عزت خداوند متعال است، همه آسمان، زمین و موجودات عالم، لشکریان خداوند هستند و همه کلیدهای عالم در اختیار خداوند متعال است.

 

وی عنوان کرد: خداوند سبحان می فرماید اگر کسی عزت می خواهد همه این عزت در نزد خداست و همه آسمان، زمین و خلایق سربازان خدا هستند، از ویژگی های برجسته سردار سلیمانی این بود که منبع قدرت، عزت و همه خوبی ها را خداوند متعال می دانست.

 

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: ویژگی دیگر انسان های مومن و متقی این است که لحظه ای از یاد خداوند متعال غافل نیستند و سردار سلیمانی هم هرجا بودند خود را در محضر خدا می دیدند و وقتی کسی خود را در محضر خدا بداند مراقب اعمال و کردار خود است.

 

وی اعلام کرد: سردار سلیمانی وقتی در صحنه جنگ، منزل و محل کار بود و یا در بین نیروها، در همه حال یاد خدا بود و هیچ چیز ایشان را از یاد خدا غافل نکرد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: سردار سلیمانی هم مجاهد و هم مهاجر بودند و هرجا نیاز به حضورشان بود حضور می یافتند، حاج قاسم مجاهد فی سبیل الله بودند و در برابر کفار بسیار سخت بوده و رحمی نمی کردند و در برابر مومنان و خودی ها رئوف بودند.

 

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی انسان انقلابی بود و مسیرش را از غیرانقلابی ها جدا می کرد و این امر هم به دلیل بصیرت ایشان بود؛ حاج قاسم انسانی خستگی ناپذیر بود و این ویژگی ایشان زبانزد همه کسانی بود که با ایشان کار کرده بودند.

 

حجت الاسلام معبودی گفت: سردار سلیمانی انسانی ولایت مدار بود و در صحنه عمل هم به معنای واقعی کلمه ولایت مدار بود و هر جا اجساس می کرد ولی فقیه راضی نیست عمل نمی کردند و در هرجا خواسته ولی فقیه است قدم برمی داشت و یک ولایت مدار واقعی بود.

 

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی با اولیای شیاطین، کفر و شرک مبارزه کرد؛ حاج قاسم با طرفداران و دوستان شیطان نظیر داعش جنگید و حاج قاسم با حزب شیطان به مقابله برخواست و هرجایی که در مسیر کفر و شیطان بود حاج قاسم در مقابله با آن حاضر بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: سردار دل ها قدرت ظاهری ابرقدرت ها را سست تر از خانه عنکبوت می دانست و معتقد بودن ابرقدرت ها بسیار ضعیف هستند و جز هیاهو چیزی در توان ندارند، حاج قاسم کسی بود که از دشمن و دشمنی ها غفلت نکرد و همیشه مواظب نیرنگ های دشمن بود و از همین رو آنها حاج قاسم را به شهادت رساندند.

 

وی اعلام کرد: آنها می خواستند با حذف فیزیکی حاج قاسم از دست ایشان راحت شوند در حالی که اگر جسم حاج قاسم نیست روح او بر ابرقدرت ها حاکم است و آنها از روح حاج قاسم می ترسند.

 

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: حاج قاسم مرد میدان جنگ بود و مردانه جنگید، برخلاف دشمنان که بزدلانه و از طریق هوایی سردار را به شهادت رساندند.

 

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم انسانی قرآنی است و اگر انسان در سایه قرآن تربیت یابد خودش مکتب می شود و ما امروزه اگر بخواهیم مشکلات عدیده مان را در حوزه اقتصادی و فرهنگی حل کنیم باید با مکتب و فکر حاج قاسم به دنبال حل این مشکلات باشیم.

 

کد خبر 1010713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha